Gå til innhold

Bivirkning Imovane

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet at stygg smak i munnen er en vanlig bivirkning av imovane men hvis man bruker det over tid kan man få stygg smak i munnen av og på gjennom hele dagen hver dag man bruker de? 

Anonymkode: e4e43...e06

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan også nevne at div drikke osv smaker noe annerledes også, bittert på en måte! Var ikke sånn før jeg brukte imovane 

AnonymBruker
Skrevet

Det gikk over etter noen måneder med fast bruk daglig hos meg. Men da gikk også tablettene tom og jeg sluttet på de. Men det går over etter hvert. Det var verst i starten. 

Anonymkode: 3bb39...967

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk hukommelsestap jeg. 

Anonymkode: 7259d...0a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk hukommelsestap jeg. 

Anonymkode: 7259d...0a5

Tror jeg også får det, har gått på do om natta og husker det ikke dagen etter osv. regner med du mener hukommelsestap på natten etter du har tatt tabletten?

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt imovane en del ganger og ja du får en ekkel smak i munnen dagen etterpå, men hos meg gikk den over i løpet av dagen. Puss tennene med en gang du står opp, bruk munnskyll og spis et godt måltid etter hvert. 

Anonymkode: 1a713...2c0

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke merket noe til smak. Men jeg er helt i ørska dagen etterpå. Spesielt hvis jeg skal kjøre bil langt. Det er faktisk ganske katastrofe har jeg merket. Mye mindre oppmerksom, og blir bare trøttere og trøttere jo lenger jeg kjører.

Og om jeg ikke kjører, så merker jeg at jeg er surrete og husker mye dårligere. 

Anonymkode: 744da...af5

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke merket noe vond smak i munnen. Bruker imovan nesten hver kveld. 

Anonymkode: 04823...648

AnonymBruker
Skrevet

Bytt til Stilnoct. Samme type med, bare uten den jævlige smaken. 

Anonymkode: e2df7...6e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...