AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg er på jakt etter en dunkåpe, men er usikker på hvilke..tenker minimum knelengde, men gjerne ned til leggen også. Har du en du er fornøyd med? Vis gjerne bilde Anonymkode: f2d8f...a6d
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Jeg har Luna fra Cedrico. Veldig varm, elsker at den er lang. Føles lett ut på og har snøring i livet slik at man kan få litt mer fasong på jakken. Glidelås på sidene slik at man får litt mer fleksibilitet når man beveger seg. https://www.byha.no/products/11431129-luna Anonymkode: 4a89b...9ab
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Stormberg. Myk og god 😊 Anonymkode: 8214a...962
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Parajumpers Panda https://villoid.no/products/panda-black Anonymkode: 184d0...240
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Har en fra Jean Paul og en fra Caya, fornøyd med begge Anonymkode: 7d328...b22
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Herregud gi dere nå med den mammapølsa. Styggeste som finnes Anonymkode: 11d95...1fd 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Herregud gi dere nå med den mammapølsa. Styggeste som finnes Anonymkode: 11d95...1fd Er du motepolitiet? Folk har forskjellig smak. Jeg synes de er fine. Anonymkode: a38ed...732 2
Grønnsaksvaffel Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Herregud gi dere nå med den mammapølsa. Styggeste som finnes Anonymkode: 11d95...1fd Nei, det er det virkelig ikke. Ta en titt på tråd "Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?" - der er det mye som er styggere enn en deilig dunkåpe. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud gi dere nå med den mammapølsa. Styggeste som finnes Anonymkode: 11d95...1fd De er støgge, men jeg elsker mammapølsa mi! Fantastisk å slippe å fryse ræva av meg. Anonymkode: 2f1cb...23f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Parajumper, hatt den i 6 år, like fin og varmeste jakke jeg har hatt. Anonymkode: a8022...d2a
Grønnsaksvaffel Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Fiin skrev (3 minutter siden): Denne fra Stormberg. Rimelig og god! Det er ikke dunkåpe da, som ts spør etter.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud gi dere nå med den mammapølsa. Styggeste som finnes Anonymkode: 11d95...1fd Og så? De er varme, det er viktigere. Anonymkode: 14499...981
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Jula sin. Sikkert ikke dun i den men den er varm og god. Billig også. Anonymkode: eba33...59b
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #16 Skrevet 6 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud gi dere nå med den mammapølsa. Styggeste som finnes Anonymkode: 11d95...1fd Viktigere å holde meg varm enn å se bra ut. Det er det beste og viktigste plagget jeg har på årets kaldeste dager, så kommer aldri til slutte å bruke lange dunkåper. Ts, denne er min favoritt i kulden: https://shop.lempelius.net/en-no/products/elongated-down-coat-eza-6 Anonymkode: 1dc87...0ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå