AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg er fra Vestlandet, flyttet til Østlandet for kjæresten. Jeg er så lei av snø, is og minus to siffer. Veiene er glatte, så verken å gå eller kjøre er behagelig. Jeg begynte nylig i ny jobb, og jeg er så trøtt og sliten av å stå opp tidlig...og vi er bare snart 2 uker inn i året. Jeg føler meg også som den nye tullingen..jeg prøver hardt, men føler ikke helt jeg når opp. Jeg sover dårlig. Meg og kjæresten har det veldig anspent for tiden, snakker så vidt sammen...og jeg kjenner veldig få andre her. Har akkurat vært syk, som også henger igjen, noe som gjør alt tyngre. Ting blir bedre, jeg har bare hatt en dritt dag i dag. Blå tirsdag i guess. Hvordan har deres dag vært? Anonymkode: be86c...05d
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er fra Vestlandet, flyttet til Østlandet for kjæresten. Jeg er så lei av snø, is og minus to siffer. Veiene er glatte, så verken å gå eller kjøre er behagelig. Jeg begynte nylig i ny jobb, og jeg er så trøtt og sliten av å stå opp tidlig...og vi er bare snart 2 uker inn i året. Jeg føler meg også som den nye tullingen..jeg prøver hardt, men føler ikke helt jeg når opp. Jeg sover dårlig. Meg og kjæresten har det veldig anspent for tiden, snakker så vidt sammen...og jeg kjenner veldig få andre her. Har akkurat vært syk, som også henger igjen, noe som gjør alt tyngre. Ting blir bedre, jeg har bare hatt en dritt dag i dag. Blå tirsdag i guess. Hvordan har deres dag vært? Anonymkode: be86c...05d Ikke noe særlig. Har vært syk i 2 uker, fortsatt tett i nesen, går sakte å bli bittelitt bedre. Er lei av å være syk. Lei av mørketid, lei av kulde, generelt lei. Men det går mot vår uansett 🌷 Dagene blir lengre, lyset kommer sakte tilbake. Anonymkode: e7d19...b4b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå