AnonymBruker Skrevet 13. januar #1 Skrevet 13. januar I banken deres eller i Nordnet f. eks? Anonymkode: cea04...c08
newman01 Skrevet 13. januar #2 Skrevet 13. januar (endret) Nordnet og Sbanken. Har DnB global i Sbanken og Nordnet Global, Nordnet Global valutasikret og Storebrand High Yield rentefond i Nordnet Fint å splitte litt Endret 13. januar av newman01
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Skrevet 13. januar Dnb pga. fordelen med å kunne kjøpe og selge til kjent kurs. Anonymkode: 63d1a...45a 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4 Skrevet 13. januar Nordnet og DNB. Personlig foretrekker jeg Nordnet. Anonymkode: d398f...fa3
AnonymBruker Skrevet 13. januar #5 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dnb pga. fordelen med å kunne kjøpe og selge til kjent kurs. Anonymkode: 63d1a...45a Kan du utdype litt om dette er du grei? Interessant. Gjelder vel i så fall kun DNB sine egne fond vil jeg tro? Anonymkode: d398f...fa3
AnonymBruker Skrevet 13. januar #9 Skrevet 13. januar Fond??? Har aksjene mine hos Saxo. Anonymkode: 70305...f84
AprilLudgate Skrevet 13. januar #10 Skrevet 13. januar Kron. Billigste type. Kan NIX om temaet og ikke skal jeg ha større summer der heller. Så da ble det bare det. Hadde jeg hatt en solid slump penger hadde jeg nok gått mer spesifikt inn på mine preferanser på etikk/bærekraft.
AnonymBruker Skrevet 13. januar #11 Skrevet 13. januar Nordnet er en app, jeg har appen. Jeg laget meg en ips og overføre 15k før nyttår. Men... så...? Jeg må investere disse 15k i noe...? Hvilken fond? Jeg har ikke peiling. Bør jeg investere hele 15k med en gang eller månedlig? Er pengene virkelig trygge de neste 20 år? Anonymkode: 4f8a3...c14
AnonymBruker Skrevet 13. januar #12 Skrevet 13. januar DnB fordi jeg liker å ha konto, lån og investeringer samlet på samme sted. Anonymkode: 959d4...492 2
Vasubandhu Skrevet 13. januar #15 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nordnet er en app, jeg har appen. Jeg laget meg en ips og overføre 15k før nyttår. Men... så...? Jeg må investere disse 15k i noe...? Hvilken fond? Jeg har ikke peiling. Bør jeg investere hele 15k med en gang eller månedlig? Er pengene virkelig trygge de neste 20 år? Anonymkode: 4f8a3...c14 Ja, for IPS må du nå kjøpe fond, ETF eller enkeltaksjer i fra din IPS konto. Grensen var 15000 i fjor og er 25000 i år.
TheLegendBellaGoth Skrevet 13. januar #16 Skrevet 13. januar Vi har fond, aksjer og slikt delvis i Nordea og delvis i UBS (Sveitsisk bank)
AnonymBruker Skrevet 13. januar #17 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du utdype litt om dette er du grei? Interessant. Gjelder vel i så fall kun DNB sine egne fond vil jeg tro? Anonymkode: d398f...fa3 Står litt om det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/bors-og-marked/kjop_og_salg_fond_oppgjorstider Anonymkode: 63d1a...45a
AnonymBruker Skrevet 13. januar #18 Skrevet 13. januar Mest i Kron, noe Nordnet. Anonymkode: 7f550...9e1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #20 Skrevet 13. januar Dnb. Greit med alt på ett sted. Anonymkode: 44f39...b6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå