Gå til innhold

orange kobber hår... æsj.

Gjest Gjest_fia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_fia_*

gjort det store nå vetdu.. bleka håret ned igår for å få lysere farge å d ble rett å slett piss orange..bleket d ikke så altfor lenge men tror ikke d kunne blitt særlig lysere heller.. så farget over med d jeg hadde hjemme.. nå sitter jeg igjen her med typisk sånn kjedelig gushen farge som folk som har rødt hår å fregner har (ikke vondt ment.. har selv så kommune at det ser grått ut, ikke bedre det, men syns sjelden naturlige hårfarger er fine..) hva i huleste kan jeg gjøre.. kan kjøpe en mørk farge imorgen, men har så lite lyst å ha det helt mørke brunt igjen:( noen fine bronse aktige farger som bare ikke er ORANGE? lysblass orange rettere sagt.. stygt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Binna

Hva med å finne en blå shampo for å fjerne orange- skjæret? Så kanskje du blir fornøyd med resultatet etter noen vasker? Vet det finnes lilla til gult hår iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

hmm.. men d er jo sånn helt orange, ikke lyst bleket mer orangeskjær i! så vet ikke om det nytter med noe sånn shampo da.. hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Binna

Hvis det er ILLE spørs det om det hjelper nok. Men det er det eneste du får gjort hvis du ikke 1. drar til frisøren eller 2. farger det mørkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

lilla shampo funker _ikke_ på orange hår. du må enten bleke det mer eller farge det mørkere.

lille shampo er til gulskjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det samme har skjedd med en venninne av meg flere ganger.

Mitt tips er å gå til en flink frisør, som helt sikkert kan hjelpe deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Binna
lilla shampo funker _ikke_ på orange hår. du må enten bleke det mer eller farge det mørkere.

lille shampo er til gulskjær.

Jepp, akkurat derfor jeg skrev BLÅ shampo. Jeg har hatt fargelære..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg har stripet håret å vil ha d mer hvitt enn gult har jeg brukt sølv shampoen fra loreal, bruker alltid den når jeg har lyst hår, å den er mer blå en lilla.. den blonde shampoen er jo lilla. men silver er blå..er utrolig god hvertfall. det ble nå til at jeg bleket d enda en gang å lengre denne ganga da.. gjorde d jo altfor lite sist, altså satt altfor lite tid.. å nå er d mer eller mindre pissegult.. signalgult i bunnen og orange gult resten hehe.. så må vel bleke ENDA en gang, godt at håret mitt tåler mye.. men tyggis blir d jo.. men tenker på å klippe meg endel før jeg bleker igjen... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men så tenkte jeg på en ting.. jeg har en ekstra lys ask blond FARGE her.. så er d bilde av åssen d blir hvis du har den å den hårfargen.. å på det ene bildet er d sånn brun orange kobber farge..å da skal d liksom bli helt lyst..eller den aske blonde.. men blir d nå det??? vet at d ikke blir sånn som de sier på pakken.. men i og med at jeg har bleka d så mye ned.. men har mest lyst å bare bleke d ned en gang til..ikke ha noe farge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jepp, akkurat derfor jeg skrev BLÅ shampo. Jeg har hatt fargelære..

jeg og. og noen års erfaring. og den har vist meg at orange hår ikke blir lyst ved hjelp av en shampo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Binna
jeg og. og noen års erfaring. og den har vist meg at orange hår ikke blir lyst ved hjelp av en shampo.

Jeg skrev ikke at det kom til å bli lyst heller, men litt mer nøytralt. Ikke tillegg meg noe jeg ikke har skrevet.

Endret av hæxa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Binna
men så tenkte jeg på en ting.. jeg har en ekstra lys ask blond FARGE her.. så er d bilde av åssen d blir hvis du har den å den hårfargen.. å på det ene bildet er d sånn brun orange kobber farge..å da skal d liksom bli helt lyst..eller den aske blonde.. men blir d nå det??? vet at d ikke blir sånn som de sier på pakken.. men i og med at jeg har bleka d så mye ned.. men har mest lyst å bare bleke d ned en gang til..ikke ha noe farge...

Jeg tror det kan hjelpe å farge det i en asketone for å roe ned det orange. Men vil anbefale deg å få fikset det hos frisøren hvis du vil ha det lyst/ lysere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...