AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:09 #1 Skrevet tirsdag kl. 13:09 Hva synes dere om Grok og hvordan det blir brukt til å lage falske nakenbilder av folk? Anonymkode: 3b01f...00a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:28 #2 Skrevet tirsdag kl. 14:28 Artig sak. Anonymkode: e6f84...b70
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:32 #3 Skrevet tirsdag kl. 14:32 De som får grok til å lage nakenbilder av mindreårige, bør straffeforfølges på lik linje som de som produserer overgrepsmateriale av barn. Twitter skal gi ut all informasjon om disse personene til myndighetene. Og twitters ledelse bør straffeforfølges for at de tillater at dette kan bli lagd. Anonymkode: c61ce...ff1 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:36 #4 Skrevet tirsdag kl. 14:36 Jeg vet ikke hvordan de har klart å lage nakenbilder av mindreårige for jeg vet at mine tenåringer og vennene har brukt diverse slike ting for å lage tullebilder av hverandre og et par ganger så har det ikke vært mulig da de har fått opp at de ser for unge ut osv, det har ikke vært nakenbilder altså. . Er kanskje ikke slike mekanismer innenfor grok... Uansett, så har jeg lite til overs for alt Hitler wannabe fyren har en fot innenfor så her unngår vi alt som er under hans eie. Anonymkode: 502ea...e50 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:43 #5 Skrevet tirsdag kl. 14:43 Drittverktøy utvikla av en drittmann. Vi trenger verken mer rasisme, mer kvinneundertrykking eller mer pedofili. Anonymkode: d0bfd...520 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå