Gå til innhold

Tisser du i dusjen?  

48 stemmer

1. 1. Tisser du i dusjen?

• JA!
      30
    • NEI!
      18

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi trenger en avstemning, en gang for alle!

Anonymkode: b93f9...a3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei 🤢 

Anonymkode: 4a424...a24

Skrevet

Kjære tid, det blir jo spylt ned med en gang. 

Anonymkode: 6d396...da9

Skrevet

Nei. Og det er faktisk helt sant. Verken jeg eller samboer. Det siste vi gjør før vi går i dusjen er å tisse, uansett om vi føler vi må tisse eller ei. 

Anonymkode: a3f25...535

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjære tid, det blir jo spylt ned med en gang. 

Anonymkode: 6d396...da9

Ikke med samme trykk som i doen, og om man av vane tisser i dusjen hver gang, kan du stole på at det legger seg et belegg av urin i røret som begynner å lukte. Nei, fy søren så ekkelt. Doen er jo med all sannsynlighet, rett ved siden av, eller i rommet ved siden av! Dessuten er det ikke bra for kvinner å tisse stående mtp. bekkenbunnen vår. 

Anonymkode: 4a424...a24

• Liker 3
Skrevet

Jeg stemmer ja, men jeg foretrekker å tisse først.

Anonymkode: ab4fd...ea8

Skrevet

Nei, ingen normal person med normal folkeskikk spør dette.

Anonymkode: dbb86...fd6

• Liker 1
Skrevet

Jeg må alltid tisse når jeg dusjer, ofte opp til flere ganger. Selv om jeg tisset på do først. Det kommer automatisk. 

Anonymkode: 5f167...f65

Skrevet

Nei. Jeg tisser alltid på do før jeg går i dusjen. Ser ingen grunn til å vente med å tisse til jeg står i dusjen. Dessuten er det jeg som må vaske dusjen, og det er ille nok å fjerne hårdotter og såperester i sluken, om ikke jeg i tillegg skal skrubbe bort tisserender og tisselukt.

Doen står jo en knapp meter fra dusjen, så hvorfor i alle dager skal man tisse i dusjen?

Anonymkode: 3c4c0...c7f

• Liker 1
Skrevet

Nei! Dusjer rett på fliser så hadde jeg tisset i dusjen så hadde det villa blitt urinlukt over tid fra fugene som ikke går bort. Så nei jeg tipser alltid før jeg går i dusjen.

Anonymkode: 51e14...88d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg må alltid tisse når jeg dusjer, ofte opp til flere ganger. Selv om jeg tisset på do først. Det kommer automatisk. 

Anonymkode: 5f167...f65

Har du snakket med lege om at du må tisse flere ganger i løpet av så kort tid?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei! Dusjer rett på fliser så hadde jeg tisset i dusjen så hadde det villa blitt urinlukt over tid fra fugene som ikke går bort. Så nei jeg tipser alltid før jeg går i dusjen.

*tisser

Skrevet

Ja jeg tisser i dusjen som en gave til vannåndene

Anonymkode: 0da49...5f2

Skrevet

Man vasker jo rumpa i dusjen, SAME SHIT 😅

Skrevet

Er faktisk lettere sjokkert over resultatene så lang og håper i grunn bare at dette gjenspeiler mer hvem som stemmer enn at det faktisk er mer vanlig enn ikke å tisse i dusjen. Tanker har aldri en gang slått meg - altså, man tisser i do - wtf?

Anonymkode: 5677c...be6

Skrevet

Jeg tisser alltid i dusjen. Vet ikke hva andre i husstanden gjør for har aldri spurt. Synes ikke det er ekkelt eller ugreit.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du snakket med lege om at du må tisse flere ganger i løpet av så kort tid?

Det var noen som linket til et studie en gang her inne, hvor det vistes at noen mennesker reagerer med å tisse når underlivet får varmt vann på seg, mens andre ikke har denne kroppslige reaksjonen. 

Jeg tror absolutt dét kan være årsaken til såpass delte meninger på dette. Jeg har ikke tid til å søke det opp, men kanskje noen andre gidder prøve? Veldig interessant tema! 

Anonymkode: 3ceed...556

• Liker 1
Skrevet

Ja, noen ganger.. aldri luktet urin av mine rør, vasker dusjen ofte og har vedlikehold av rør. 

Anonymkode: f0bfe...7d6

Skrevet

Jeg står i dusjen å tisser i doen.

Anonymkode: 4170c...8da

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var noen som linket til et studie en gang her inne, hvor det vistes at noen mennesker reagerer med å tisse når underlivet får varmt vann på seg, mens andre ikke har denne kroppslige reaksjonen. 

Jeg tror absolutt dét kan være årsaken til såpass delte meninger på dette. Jeg har ikke tid til å søke det opp, men kanskje noen andre gidder prøve? Veldig interessant tema! 

Anonymkode: 3ceed...556

Oj, dette har jeg aldri hørt om. Regner med at det ikke er fysisk mulig for dem å holde igjen, siden det er et problem? De fleste kjenner vel på tissetrang i dusjen. Mister de helt kontakt med/kontroll over musklene som kniper?
Veldig rart, de fleste av oss klarer jo å knipe overraskende lenge nesten uansett hvor mye vi må tisse.

Gjelder det alt av varmt vann? Så de kan ikke bade uten at det siver urin ut hele tiden? 

Mister de kontroll over andre muskler?

Anonymkode: 6f4c2...3b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...