AnonymBruker Skrevet i går, 08:30 #1 Skrevet i går, 08:30 Vi har en ovn fra Gorenje som vi kjøpte for 19 år siden, og den tar liksom aldri kvelden 😄 Ønsker meg egentlig en annen, men den funker jo fortsatt veldig bra. Da vi pusset opp kjøkkenet sist, kjøpte vi de alle andre hvitevarene nye fra Bosch (med unntak av ovnen). I tur og orden har vi hatt feil med dem, og nå skal jeg kjøpe ny kombiovn eller dampovn. Vurderer Gorenje igjen, men er det noen som vet hvordan kvaliteten på hvitevarene og brunevarer de nå lager er? Navnet burde ikke skjemme, men det gjør dessverre det 😄 Anonymkode: e0f0e...217
newman01 Skrevet i går, 13:42 #2 Skrevet i går, 13:42 Kinesiske Hisense kjøpte 95% av selskapet Gorenje i 2018. Så siden sist du kjøpte ting derfra har myyye endret seg.
AnonymBruker Skrevet i går, 15:12 #3 Skrevet i går, 15:12 Haha måtte le litt, jeg har også en gorenje ovn, 18 år nå og aldri har noe røket eller trengt reparasjon, den dør jo liksom aldri 😂 men jammen bra det er noe som varer og er kvalitet. Dette var forøvrig ikke svar på spørsmålet ditt. Anonymkode: bed08...b31
AnonymBruker Skrevet i går, 15:29 #4 Skrevet i går, 15:29 Jeg måtte nylig kassere min Gorenje komfyr etter snaut 10 år. Platene fungerte fint men steikeovnen var er mareritt. Maten ble svidd i bunnen nesten hver gang selv om man steikte på 200grader. Ujevn steking generelt. Har nå kjøpt Elextrolux. har en enkelt variant og så langt fornøyd med den. Steker hvertfall ordentlig. Anonymkode: e16aa...fab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå