Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Tunique skrev (36 minutter siden):

Litt avsporing fra tråden, men er det noen som har opplevd å se små "ildkuler" i huset? På størrelse med en golfball, som svever i lufta.

Noe alla dette"

maxresdefault.jpg

Jeg fant videoen den stammer fra. Det er ingen hemmelighet at det sjeldne kulelynet eksisterer. Det er observert slile hendelser som kommer opp fra bakken også. Forskningen er usikker, men mye tyder på at jorden tidvis slipper ut elektrisitet som kan skape slike fenomener. Jeg har aldri hørt noe om det innendørs, men vi skal ikke utelukke at det kan skje.

Jeg opplevde selv et annet fenomen i min ungdom som ingen har trodd meg på. Jeg husker bakken plutselig fikk et blålig "teppe" som var ankelhøyt og varte i noen minutter. Også dette viser seg at er et faktisk fenomen som kan skje i sjeldne tilfeller med mye elektrisitet i luften. 

Anonymkode: b240f...57d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fant videoen den stammer fra. Det er ingen hemmelighet at det sjeldne kulelynet eksisterer. Det er observert slile hendelser som kommer opp fra bakken også. Forskningen er usikker, men mye tyder på at jorden tidvis slipper ut elektrisitet som kan skape slike fenomener. Jeg har aldri hørt noe om det innendørs, men vi skal ikke utelukke at det kan skje.

Jeg opplevde selv et annet fenomen i min ungdom som ingen har trodd meg på. Jeg husker bakken plutselig fikk et blålig "teppe" som var ankelhøyt og varte i noen minutter. Også dette viser seg at er et faktisk fenomen som kan skje i sjeldne tilfeller med mye elektrisitet i luften. 

Blålig teppe kan også komme av myrlig jord. Hva kalles fenomenet ditt? Spennende.

Anonymkode: 74bcc...32c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dette var fint og sterkt, takk.

Må innrømme at jeg noen ganger, pga dette, når jeg savner pappa litt ekstra, så forteller jeg ham at det går bra med oss. Sånn i tilfelle han får det med seg på en eller annen måte. Har ikke noen tegn på at han hører det, men bare sånn i tilfelle....

Anonymkode: fd8ed...60a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Må innrømme at jeg noen ganger, pga dette, når jeg savner pappa litt ekstra, så forteller jeg ham at det går bra med oss. Sånn i tilfelle han får det med seg på en eller annen måte. Har ikke noen tegn på at han hører det, men bare sånn i tilfelle....

Anonymkode: fd8ed...60a

Mulig han passer på dere ❤️ 

Skrevet

En person jeg hadde nært og godt forhold til har sendt hilsninger flere ganger.  Jeg har aldri "sett" ham men finner ting rundtomkring i huset der de ikke skal være og som direkte har hatt noe med denne personen å gjøre.  Det mest utrolige var da jeg fant  personens giftering på hodeputen min ,  en ring som skulle vært i en annen del av Norge.  Personen fikk en rask og smertefri død på sin egen bopel og jeg har lurt på om han ikke selv er klar over at han har gått ut av tiden.  Det er ingen ubehag rundt dette men jeg har også bedt en høyere makt om at han skal få slippe dette og skal få komme til en dimensjon der han får møte sine.  Jeg er klar over at mange som leser dette vil lure på om jeg er med mine fulle fem. Det er jeg ! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Blålig teppe kan også komme av myrlig jord. Hva kalles fenomenet ditt? Spennende.

Det kalles bakkenær koronautladning. En form for "St. Elmos fire" bare på bakkenivå.

Skrevet

Gjenferd  ja de finnes i hopetall 

Skrevet

Litt rart at det alltid er kjellere, loft eller falleferdige hus man finner spøkelser.... (Er det Hollywood som har skylda)

Hadde jeg skulle gått igjen hadde jeg ikke valgt noen av disse stedene 😉

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for latterlligjøring, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette.

Perelandra, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.1.2026 den 14.00):

Regner med at dere på forhånd hadde fortalt gjest nummer 2 om gjest nummer 1 sine "opplevelser"?

Anonymkode: 550a4...461

Nei, observasjonene er helt uavhengig av hverandre. 

Anonymkode: 63c53...8b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...