Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mangelen på bevis er ikke bevis på at det ikke finnes, glupingen. Ser du Wifi, eller kan det tenkes at også andre ting, som for eksempel gjenferd, opererer utenfor hva våre øyne kan se? Jeg tror ikke på det selv, men du har en tankegang som et barnehagebarn.

Anonymkode: 4413b...c69

Du tror ikke det er mulig bevise Wifi?  😂

Anonymkode: 2a0b6...80e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Slike tråder er alltid like gøy. 

Det skal komme noen som aldri har opplevd noe og si "det finnes ikke". 

Men vi som har opplevd unaturlige fenomen som ikke har en logisk forklaring, vi lar oss ikke påvirke av kritikere som ikke har peiling på hva de snakker om. 

Anonymkode: ef3d5...cf2

Det har ikke du heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slike tråder er alltid like gøy. 
Det skal komme noen som aldri har opplevd noe og si "det finnes ikke". 
Men vi som har opplevd unaturlige fenomen som ikke har en logisk forklaring, vi lar oss ikke påvirke av kritikere som ikke har peiling på hva de snakker om. 

Vi vet at dere ikke lar dere bli påvirket av logikk og sunn fornuft.

Trangen til å lyve og fantasere er alt for sterk.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi vet at dere ikke lar dere bli påvirket av logikk og sunn fornuft.

Trangen til å lyve og fantasere er alt for sterk.

At du tror jeg lyver gjør ikke situasjonene mindre ekte. 

AnonymBruker
Skrevet

Regner med at dere på forhånd hadde fortalt gjest nummer 2 om gjest nummer 1 sine "opplevelser"?

Anonymkode: 550a4...461

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Åndenes makt og såkalte medium lever av å loppe naive mennesker.

du må ha lite å drive med som går inn i en tråd for noe du overhodeikke tror på med mål å latterliggjøre eller omvende  de som evt har et annet syn enn deg.. 

Anonymkode: 78f22...65d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte en gang en person som trodde på spøkelser om h*n også trodde på Aliens. H*n kunne fortelle meg at Aliens bare var tull for det fantes ikke. 

Da svarte jeg at det er like sannsynlig at aliens finnes som at det er spøkelser, h*n ble sur på meg og sa at sånn vrøvl om at aliens finnes skulle h*n ha seg frabedt. Har ikke snakket med personen siden. 

Anonymkode: d7962...ca4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

du må ha lite å drive med som går inn i en tråd for noe du overhodeikke tror på med mål å latterliggjøre eller omvende  de som evt har et annet syn enn deg.. 

Du mener jeg ikke skal advare mot sjarlataner?

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare energier. Ufarlig. Unngå å snakke om det med folk som er for høytsvevende for det blir bar mas av sånt. Hender jeg har besøk av såkalte spøkelser. Jeg lar dem bare holde på og ber dem være stille så jeg får sove. De bodde her før meg og er tjukke slekta, så redd er det siste jeg er. 

Anonymkode: 826bc...5c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en mann som bodde på mitt soverom i månedsvis og det plaget meg. Fikk han ikke til å gå videre. Så spurte jeg (jeg er ikke kristen) Jesus om han kunne komme ned og sende videre alle som var i boligen. Da forsvant mannen og jeg så han aldri igjen. Prøv. Hva har du å tape.

Anonymkode: dc63f...4eb

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du mener jeg ikke skal advare mot sjarlataner?

nei jeg mener du har din overbevisning men i en tråd som så åpenbart ikke er forenelig med din overbevisning trenger du kanskje ikke kaste bort energien din eller andres på å mene så mye så sterkt? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

nei jeg mener du har din overbevisning men i en tråd som så åpenbart ikke er forenelig med din overbevisning trenger du kanskje ikke kaste bort energien din eller andres på å mene så mye så sterkt? 

Jeg liker ikke at folk lyver. Er det galt mener du?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

For mange år siden hadde vi en gjest som overnattet på et soverom i kjelleren. Morgenen etter sa hun at "dere vet at dere ikke er alene her? Jeg har hatt mann stående ved sengen min i hele natt". Vi har ikke merket noe selv, men nå i julen hadde vi en ny gjest på same rom, som kunne fortelle om følelsen av en skikkelse i rommet, og at søvnen var dårlig. 

Andre med slike erfaringer? Hva kan man gjøre? Har jo sett litt på Åndenes makt, og at det finnes "medium" som kan "balansere" denne energien. Hvordan finner man disse? Hva tar de betalt?

Anonymkode: 63c53...8b3

Oooh! Sånt er spennende 👏😁

Har du tilbudt han en bøskive?

Anonymkode: b240f...57d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg lyver ikke, allikevel avskriver du meg totalt. 

Det er ikke min oppførsel som er feil, her. Det er din. Du fekter vilt rundt deg med anklager om løgn, uten engang å høre(eller.. lese da) etter. 

Ironisk anklager du andre for å oppføre deg så dårlig som du selv gjør. 

Jeg trenger ikke kritikken din for å vite sannheten.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor denne trangen til å være nedlatende? Blir du trigget av at andre tror på eller mener noe annet enn deg? 

Anonymkode: 0dfa1...a1b

Besatt av en demon tipper jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Problemet kjære 80e er at du så påståelig mener vedkommende lyver da det som blir sagt ikke kan bevises.

Jeg gjerne sett deg bevise at det var en løgn. Klarer du det så skal jeg stå ved din side i påståeligheten din.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Problemet kjære 80e er at du så påståelig mener vedkommende lyver da det som blir sagt ikke kan bevises.

Jeg gjerne sett deg bevise at det var en løgn. Klarer du det så skal jeg stå ved din side i påståeligheten din.

Det er ikke helt slik dette fungerer. Bevisbyrden ligger ikke på meg.

Det blir som at jeg skal finne på noe tullball, for så å være frekk nok til å be andre om å bevise at det er løgn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

er du ikke nysgjerrig TS? Overnatt i det rommet selv, så kan du se om det er noe skummelt der nede 

Anonymkode: b89ca...ba9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke helt slik dette fungerer. Bevisbyrden ligger ikke på meg.

Det blir som at jeg skal finne på noe tullball, for så å være frekk nok til å be andre om å bevise at det er løgn.

Det et jo like mye tullball å hardnakket påstå at noen tar feil uten grunnlag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere av de mest 'oppegående' og 'A4' folka jeg vet om - som jeg ALDRI hadde trodd ville innrømt opplevelser med slikt, har fortalt meg om hva de har opplevd. Men jeg har FULL forståelse for de som er skeptiske, jeg heller trodde NADA på sånt før. Man må rett og slett oppleve det selv før man blir overbevist. Og jeg har ingen problemer med at folk ikke tror på meg 😂

Anonymkode: eac95...871

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...