nat26 Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Vi fikk brev på lørdag om at vi hadde fått plass i barnehagen.Men jeg var så stresset og med en syk unge så er det ikke lett å huske på alt.I dag fant jeg frem brevet og oppdaget at vi skulle ha svart innen 03 april om vi ville ha den eller ikke ellers så mistet vi plassen. Jeg tok og ringte bydelen og hun jeg snakket med mente at det skulle gå greit.Men likevel så er jeg usikker.Har ikke tenkt på noe annet hele dagen.Tenk å være så heldig også klarer vi å rote det bort Er det noen her som har opplevd det samme?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Har ikke opplevd det samme, men synes det var ulovlig kort frist dere fikk på å svare da.
BayliZ Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 Tror nok du ikke trenger å engste deg, det går nok helt sikkert fint. Søkte flere dager tter fristen jeg, og fikk beskjed at det ikke gjorde noe det gikk fint siden det ikke var mer enn 5 dager etter fristen jeg hadde sendt inn, så da gjelder det nok den andre veien at de er litt fleksible også.
nat26 Skrevet 5. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2006 jeg fikk levert bekreftelsen i dag og jeg har snakket med bhgkonsulenten.Det var ikke noe problem,vi mistet ikke plassen
nat26 Skrevet 6. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2006 Grattis med barnehageplass ← Tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå