AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 00:29 #1 Skrevet tirsdag kl. 00:29 Det var aldri bare et uventet besøk. Da tanten sto i døren den kvelden, var det med en selvsikkerhet som kom av at hun hadde tenkt på dette lenge. Hun var en moden kvinne, tyve år eldre enn ham, og hun visste nøyaktig hvilke knapper hun skulle trykke på. Hele dagen hadde vært en lek for henne. Inne i undertøysforretningen hadde hun bevisst utfordret ham; hun hadde latt forhenget i prøverommet stå på gløtt og fanget blikket hans i speilet mens hun rettet på tøyet. Da hun så hvordan han kjempet for å se bort, hadde hun smilt for seg selv – et lite, vitende smil som sa at alt gikk akkurat som det skulle. Nå var de tilbake i huset. Hun hadde nettopp dusjet og sto på kjøkkenet i den tynne, hvite t-skjorten. Det skarpe lyset fra kjøkkenviften gjorde stoffet nesten gjennomsiktig, og hun sto der helt bevisst og lot ham ta inn hvert inntrykk av den modne kroppen hennes. Hun visste at han satt like i nærheten, og hun nøt hvert sekund av den elektriske spenningen hun hadde skapt. Da han endelig reiste seg og kom bort til henne, snudde hun seg sakte. Hun sa ikke noe om en stor plan, hun bare så på ham med et blikk som glødet av triumf. «Jeg visste at du ikke kom til å klare å holde deg unna,» hvisket hun dristig. Hun tok tak i kanten på t-skjorten og dro den over hodet i en glidende bevegelse, før hun lot den falle på gulvet. Det var ingen usikkerhet i henne, bare en dyp tilfredshet over at han endelig tok steget. Hun la hendene hans på hoftene sine og trakk ham helt inntil seg, slik at han kjente varmen fra den nakne huden hennes. «Jeg har ventet på dette siden jeg kom,» sa hun lavt, mens hun holdt blikket hans låst. Hun hadde hatt regien fra første sekund, og nå som spenningen fra butikken og de stjålne blikkene endelig ble forløst, var det tydelig at hun var svært fornøyd med resultatet. Hun hadde forført ham steg for steg, og nå som han var hennes, var det ingen vei tilbake. Anonymkode: bd3d5...342
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 00:34 #2 Skrevet tirsdag kl. 00:34 Er du på riktig forum? Anonymkode: 24922...3ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå