Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vil dele erfaring hvis de har gått på skolen selv, eller har barn på barnetrinn eller på ungdomsskolen. 

Vurderer å flytte innenfor skolekretsen, men har vært noen saker i avisen om at skolen kom dårlig ut på mobbestatistikken. Setter pris på synspunkter, både positive og negative.

Anonymkode: 782a8...b9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Arendal generelt er jo et narkoreir

Anonymkode: 7215f...51c

AnonymBruker
Skrevet

Det er lærere der som får et litt for tett forhold til elever... 

Anonymkode: 5e1f0...7f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Man kan styre unna det. Jeg bor i Arendal på 8. året og er vokst opp i en av nabokommunene.

Tror Roligheden og Hisøy er blant de bedre skolene her i byen. Men kan ikke uttalle meg for sterkt, har ikke barn.

Anonymkode: bfa9b...91c

AnonymBruker
Skrevet

Hadde droppet den, mye trøbbel der. Samme med Stuenes, Birkenlund og Stinta, samt Nedenes.

Anbefaler Myra eller Rykene, evt Sandnes.

Anonymkode: cafa0...548

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det er lærere der som får et litt for tett forhold til elever... 

Det høres ikke bra ut.. Vet du om det gjelder lærere som jobber der per dags dato? Er det snakk om overgrepssaker? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hadde droppet den, mye trøbbel der. Samme med Stuenes, Birkenlund og Stinta, samt Nedenes.

Takk for innspill!  Har vurdert Sandnes ja, men det er vel kun barneskole, så da er man vel like langt mtp ungdomsskole. Men vet du hvordan miljøet er på 8-10 trinn?
Det er forsåvidt langt frem i tid, og vet jo at mye kan endre seg fra år til år, men tenker det aldri er feil å tenke litt langsiktig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er da helt ok på de stedene du nevner. Det handler mye om hva som skjer innenfor hjemmets fire vegger. 

Anonymkode: 4f3ca...e48

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Steinerskolen, den i Arendal har godt rykte. 

Anonymkode: 4f3ca...e48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det ER jo ikke det. Hvordan i alle dager får du sånne ideer? Feil omgangskrets?? Ville rykter? Aldri bodd der, evt aldri bodd noen større steder? 

Ts jeg ville ha kikka litt på nye skolebruksplanen før jeg eventuelt bosatte meg noe sted. Det er planlagt store endringer i skolestrukturen i kommunen de neste årene. Er en klar over det, bør det meste gå greit.

Anonymkode: 5b043...a49

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det høres ikke bra ut.. Vet du om det gjelder lærere som jobber der per dags dato? Er det snakk om overgrepssaker? 

Hørte en ungdom prate om en lærer derfra, på denne jenta så hørtes det ut som at de var forelska, ikke overgrep i den forstand at det var seksuelt, sånn som denne jenta la det frem. Har hørt fra flere som har hørt historien til denne jenta.  Jeg flytta fra øya for å unngå at mine barn skulle gå der.   Har vurdert å melde inn til skolesjefen. Har navnet på læreren, men aner ikke om han jobber der ennå

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hørte en ungdom prate om en lærer derfra, på denne jenta så hørtes det ut som at de var forelska, ikke overgrep i den forstand at det var seksuelt, sånn som denne jenta la det frem. Har hørt fra flere som har hørt historien til denne jenta.  Jeg flytta fra øya for å unngå at mine barn skulle gå der.   Har vurdert å melde inn til skolesjefen. Har navnet på læreren, men aner ikke om han jobber der ennå

Visste ikke at det var så galt der at folk flytter fra for å unngå skolen. Utenfra ser det ut som en del barnefamilier etablerer seg der, og gjerne i nærheten av Roligheden (som det ser ut til at bystyret vil beholde i skoleplanen). Kjenner at vi virkelig må gå i tenkeboksen nå ja. 

Huff, så ekkelt at det muligens er en sånn lærer der. Hadde sikkert ikke skadet å sende inn en bekymring. For alt man vet så kan det være de har ute noen følere allerede, men trenger mer å gå ut ifra. Tragisk nok så flyttes slike bare til nye skolekretser, så får de muligheten til å gjøre det samme på et nytt sted. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville heller tatt St. Fransiscus. 

Anonymkode: 72742...543

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...