Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jo bare en "oppsummeringsepisode" etter sesong 2. Er det noen som vet når de begynner å vise sesong 3 på norske skjermer? Håper de kjører rett på sak neste tirsdag. Tror vi ligger ganske langt bak. Det er jo snart et år siden at jeg hørte om Oprahs gjesteopptreden i serien, og det har da enda ikke blitt vist, eller???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Nei Oprah har enda ikke vært vist i Fruer på norsk tv. Men det går vel an å sjekke Tv2 sine sider......

Skrevet

De er bare kommet halveis i sesong 2 nå da.. (på norske skjermer)

Lastet ned episode 18 i går.

Skrevet

Sesong 2 er ikke ferdig selv om det er en oppsumering. Sånn jeg har forstått det.

Skrevet

Ok, takk for svar! Joda, jeg kunne nok sjekket TV2 sine sider selv, men regnet med (og det stemte jo) at jeg ville få svar fra noen oppdaterte brukere her ;)

Gjest Gjest_heidi_*
Skrevet

Oprah har ikke en gjesteopptreden i frustrerte fruer. det var bare et moro innslag å vise på showet når fruene var på besøk på The Oprah Show.

Skrevet

Sesong 3 begynner evt. ikke i Usa før til høsten heller, så det blir nok en god stund til det vises her også :)

Skrevet
Sesong 2 er ikke ferdig selv om det er en oppsumering. Sånn jeg har forstått det.

Nei, de sa vel etter sendingen igår at de kom tilbake om 14 dager.

Skrevet
Nei, de sa vel etter sendingen igår at de kom tilbake om 14 dager.

Det er jo fordi det er påske - påskenøtter og påskekrim.

Sesong 2 har 24 episoder. TV2 har vist 14 av de.

Skrevet
Det er jo fordi det er påske - påskenøtter og påskekrim.

.

Jepp, det var det jeg også forstod ;) .

Skrevet
Jepp, det var det jeg også forstod ;) .

Ah, ja, jeg leste svaret ditt litt feil. Men da har vi vært enige hele tiden. ;)

Skrevet

Like greit at vi ligger langt bak. Se som det går med lost nå. Ligger tett opp til sendeskjema i usa, men det betyr også pauser hele tiden i serien. Slik er det med de fleste serier i usa tror jeg. Slik er det med mine nedlastinger både i forhold til lost, alias og prison break.

Tåler bedre å vente lenge i norge på noe som hakker og går i usa, slik at vi får et "komplett sett" av en sesong :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...