AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:39 #21 Skrevet tirsdag kl. 09:39 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg tisser i både dusj og i flasker. Hovedsaklig fordi det er praktisk men det er jo også mer hygienisk. Kommer an på hvordan man gjør det da. Problemet med toalettet er det faktisk spruter piss (mikrodråper) overalt pga avstanden til toalettet. Dette kan unngås i flasker og i dusjen ved å tisse på sitt eget lår (med, ikke mot) mens man dusjer. Regner med alle kaller meg svin nå men så lenge jeg vet det er mer hygienisk så tar jeg meg ikke nær av det. Til og vasken er bedre å bruke enn doen (tidvis, ikke fast pga lukt), men jeg er jo da mann. Anonymkode: b766a...a9d Folk vil nok hyle mot dette, men i praksis har du rett i alt du sier her. Uansett hva folk ville mene om det. Anonymkode: 55cb2...c07
Macro Skrevet tirsdag kl. 09:40 #22 Skrevet tirsdag kl. 09:40 Jeg gjør det ikke selv, men ser virkelig ikke problemet med å tisse i dusjen.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:42 #23 Skrevet tirsdag kl. 09:42 Synes det er så gøyalt at de som selv tisser i dusjen alltid ser ut til å tro at vi andre også gjør det, bare er pripne og ikke vil innrømme det. At alle selvfølgelig tisser i dusjen, vi bare nekter for det. Det gjør sikkert ingenting, men jeg opplever det som ekkelt, og det kunne ikke falt meg inn å tisse i dusjen. Anonymkode: de1e9...929 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:46 #24 Skrevet tirsdag kl. 09:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er så gøyalt at de som selv tisser i dusjen alltid ser ut til å tro at vi andre også gjør det, bare er pripne og ikke vil innrømme det. At alle selvfølgelig tisser i dusjen, vi bare nekter for det. Det gjør sikkert ingenting, men jeg opplever det som ekkelt, og det kunne ikke falt meg inn å tisse i dusjen. Anonymkode: de1e9...929 Men hva konkret er det som er ekkelt? Ja, hvis man tisser i dusjen og spruter rundt og ikke vasker grundig så er det ekkelt, jeg har kommet hjem til folk som har dusj rett på flisene og åpenbart tisser i dusjen og ikke skyller godt. Da lukter det urin når varmekablene står på og det tørker. Men, hvis man skyller godt, vasker dusjen jevnlig og tisser rett ned i sluket er det jo objektivt sett ikke ekkelt? Jeg personlig må aldri tisse når jeg dusjer, men barna gjorde jo det da de var yngre og jeg tenkte aldri at det var ekkelt - heller praktisk så fikk de vaska seg rett etterpå. Anonymkode: fec78...79c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:54 #25 Skrevet tirsdag kl. 09:54 AnonymBruker skrev (15 timer siden): De fleste tisser nok i dusjen, men jeg liker å tisse i dusjen før jeg skrur på vannet. Liker følelsen av å stå der og kjenne at det skildrer nedover beina. Også trampet jeg litt i det etterpå. Det er ikkeno seksuelt ved det, jeg bare liker den følelsen av å møkke meg litt til. Det gir meg en slags frihetsfølelse. Noen smarting som kan forklare dette fenomenet? Anonymkode: 9e00a...157 Jeg liker å stå der med partneren min slik at vi kan tisse på hverandre før vi skrur på dusjen. Anonymkode: 60122...dd4
Million Skrevet tirsdag kl. 10:00 #26 Skrevet tirsdag kl. 10:00 Nei, "de fleste" tisser ikke i dusjen. Jeg setter meg på do og tisser alltid før jeg går inn i dusjen, nettopp for å unngå å stå der inne og plutselig kjenne at NÅ må jeg tisse! Så jeg tisser først i do, og så går jeg og dusjer. Maken til sprø innlegg her på Kvinneguiden for tiden... liker å tisse nedover beina sine og trampe i det? Wacko. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:00 #27 Skrevet tirsdag kl. 10:00 AnonymBruker skrev (15 timer siden): De fleste tisser nok i dusjen, Anonymkode: 9e00a...157 Nei. Det er en vanlig feilslutning å tro at "de fleste" gjør noe bare fordi du og familien din gjør det. Anonymkode: a829f...073 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:02 #28 Skrevet tirsdag kl. 10:02 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg tisser i både dusj og i flasker. Hovedsaklig fordi det er praktisk men det er jo også mer hygienisk. Kommer an på hvordan man gjør det da. Problemet med toalettet er det faktisk spruter piss (mikrodråper) overalt pga avstanden til toalettet. Dette kan unngås i flasker og i dusjen ved å tisse på sitt eget lår (med, ikke mot) mens man dusjer. Regner med alle kaller meg svin nå men så lenge jeg vet det er mer hygienisk så tar jeg meg ikke nær av det. Til og vasken er bedre å bruke enn doen (tidvis, ikke fast pga lukt), men jeg er jo da mann. Anonymkode: b766a...a9d Tips. Du kan sette deg ned på toalettet siden du sliter med backsplash og å treffe. Anonymkode: 88ae1...ab3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:07 #29 Skrevet tirsdag kl. 10:07 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hva konkret er det som er ekkelt? Ja, hvis man tisser i dusjen og spruter rundt og ikke vasker grundig så er det ekkelt, jeg har kommet hjem til folk som har dusj rett på flisene og åpenbart tisser i dusjen og ikke skyller godt. Da lukter det urin når varmekablene står på og det tørker. Men, hvis man skyller godt, vasker dusjen jevnlig og tisser rett ned i sluket er det jo objektivt sett ikke ekkelt? Jeg personlig må aldri tisse når jeg dusjer, men barna gjorde jo det da de var yngre og jeg tenkte aldri at det var ekkelt - heller praktisk så fikk de vaska seg rett etterpå. Anonymkode: fec78...79c Nei, derfor skriver jeg at jeg bare opplever det som ekkelt. Det er pr. definisjon subjektivt, ikke vitenskap. Jeg er enig i at det ikke gjør noe, og jeg synes likevel det er ekkelt. Det handler neppe om annet enn situasjonen og «voksne tisser og bæsjer i do». Skulle jeg pisset langs en vei, selv en tursti, ville jeg gjort det inn i busker og der færrest går heller enn midt på - uansett risiko for å bli sett. Menneskers opplevelse av hva som er ekkelt skjer ikke kun etter vitenskap. Vi svelger eget snørr bak i halsen hele tiden, så det er «objektivt sett» hverken ekkelt eller farlig. Jeg ville likevel hatt en del kroner for å slikke av papiret jeg har snytt meg i. Jeg kysser kona mange ganger om dagen og vi utveksler helt sikkert en del spytt, og det er harmløst. Jeg ville opplevd det som litt ekkelt å drikke en desiliter av hennes spytt likevel. Tånegler sitter på føttene og både kona og jeg har nakne føtter i sofaen iblant, men klipper vi av tuppen på dem er de eklere. Anonymkode: de1e9...929 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå