AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden De fleste tisser nok i dusjen, men jeg liker å tisse i dusjen før jeg skrur på vannet. Liker følelsen av å stå der og kjenne at det skildrer nedover beina. Også trampet jeg litt i det etterpå. Det er ikkeno seksuelt ved det, jeg bare liker den følelsen av å møkke meg litt til. Det gir meg en slags frihetsfølelse. Noen smarting som kan forklare dette fenomenet? Anonymkode: 9e00a...157
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): GRIS! Anonymkode: 9e4a9...260 Enig. Dette var en enkel og grei forklaring på "fenomenet". Anonymkode: 7003f...aa6 2 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Det er litt synd det er ett anonymisert forum, hadde man krevd fult navn som brukernavn så hadde man sluppet unna mange av de trådene her Anonymkode: 89537...947 2 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Æsj. »De fleste tisser nok i dusjen»?!? Nei! Bare nei! Anonymkode: 2672c...442 4
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden Jau jau, gir ny mening til begrepet "golden shower" Anonymkode: 80b63...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Skrevet 16 timer siden Tisse i dusjen er vel vanlig? Urin er jo rent og når dusjen er på full styrke vannes det uansett ut til ingenting. No stress. Begge gjør det hos oss. Anonymkode: 791af...7b2 1
FrstadM1961 Skrevet 16 timer siden #10 Skrevet 16 timer siden Ser det er skrevet under kategorien "Velvære, hudpleie og kosmetikk". Er vel en wetfetisj og burde ligge under "Seksualitet"? Selv om ts skriver at det ikke har med seksualitet å gjøre. Men når det er skrevet: Wetfetisj eller tisseleker, alene eller med en partner, er nok ganske utbredt. Som vanlig må en nok være forberedt på Æsj, Isj og Usj-kommentarer. Ikke noe å bry seg om 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Æsj. »De fleste tisser nok i dusjen»?!? Nei! Bare nei! Anonymkode: 2672c...442 Eh jo Anonymkode: b5dc8...3ea
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Skrevet 16 timer siden Jeg tisser innimellom i dusjen..vel ikke akkurat frivillig, to barn og ikke alltid lett å holde seg når vannet begynner å renne Anonymkode: f8c5f...c23 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Skrevet 16 timer siden Jeg må tisse med en gang jeg kommer i dusjen🫣 Anonymkode: c8da6...f9a
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Skrevet 16 timer siden Tisser i badekaret og, og ikke basseng og boblebad 😊🫶 Anonymkode: b5dc8...3ea
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tisse i dusjen er vel vanlig? Urin er jo rent og når dusjen er på full styrke vannes det uansett ut til ingenting. No stress. Begge gjør det hos oss. Anonymkode: 791af...7b2 Urin er ikke rent… gammel myte. Men å tisse i dusjen gjør ingenting, man skyller jo ned med mye vann etterpå. Anonymkode: 36570...866
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Skrevet 16 timer siden Men i basseng og boblebad og Anonymkode: b5dc8...3ea
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg må tisse med en gang jeg kommer i dusjen🫣 Anonymkode: c8da6...f9a Jeg og, og det selv om jeg nettopp har vært på do🫣 Anonymkode: fd70a...6cf 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Skrevet 16 timer siden Jeg tisser i både dusj og i flasker. Hovedsaklig fordi det er praktisk men det er jo også mer hygienisk. Kommer an på hvordan man gjør det da. Problemet med toalettet er det faktisk spruter piss (mikrodråper) overalt pga avstanden til toalettet. Dette kan unngås i flasker og i dusjen ved å tisse på sitt eget lår (med, ikke mot) mens man dusjer. Regner med alle kaller meg svin nå men så lenge jeg vet det er mer hygienisk så tar jeg meg ikke nær av det. Til og vasken er bedre å bruke enn doen (tidvis, ikke fast pga lukt), men jeg er jo da mann. Anonymkode: b766a...a9d
Roci Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden På hvilken måte er dette relevant for "Velvære, hudpleie og kosmetikk"? Håper moderatorene ser tråden og flytter den til et mer passende underforum. 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Æsj. »De fleste tisser nok i dusjen»?!? Nei! Bare nei! Anonymkode: 2672c...442 Joda, du skulle bare visst. Anonymkode: 55cb2...c07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå