Gå til innhold

Idag kom brudepikekjolene

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

De kom i posten idag og var bare så nydelige!!! Kjøpte de på www.ebay.com fra en forhandler som heter Angelickids/ Butterflyxc (samme forhandler). Betalte 488 kr. for 2 stk inkl. porto! :overrasket: Det er superbillig! Helskjønne. Nå råker de i posten til Arendal imorgen slik at brudepikene (mine 2 små kusiner på 3 og 6 år) får prøvd de. Hååååper de passer. Kjolen kan dere se nederst på DENNE siden. Ville dele det med dere i tilfelle flere er på brudepikekjolejakt :)

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

supersøt brudekjole, (og kjempefine ting ellers også:D ) Dersom jeg skulle hatt brudepiker så hadde dette hadde vært et alternativ, min niese ville i allefall elsket den.. :) (i allefall om hun kunne få litt blng på armen) Fine mansjetter forresten, passer jo supert med bordkortene!

Gjest Gjest
Skrevet

eee, brudepikekjole selvfølgelig, fin brudekjole også da, men...

anne

Skrevet

Akkurat lik den jeg har kjøpt jo :ler:

Ja, de er fantastisk pene!!! Men litt sykt at porto kom på nøyaktig 3 ganger så mye som kjolen :forvirret:

Skrevet

Så flott brudepikekjole!!

Kjolen din er jo en drøm den og! Du kommer til å bli en strålende brud! :klem:

Skrevet

Å så bra at du ble fornøyd! Jeg har også sett på den kjolen og den butikken!!

Bestilte du den hodesaken også?

Hvordan var størrelsene? (Hmm det vet du kanskje ikke siden jentene ikke har prøvd dem enda....) Er det sånn at T2 er 2 år, T3 er 3 år etc etc???

Hvor lang tid tok det fra du bestilte til kjolene kom? (De sendte som gave ikke sant?!)

Skrevet (endret)

Jeg skulle få hodepynten med skrev de i en mail til meg, men de sendte den ikke. Så var de skikkelig bitchy etterpå, helt utrolig dårlig kommunikasjon... :overrasket:

Og det er svindyrt med porto, så jeg gidder ikke å bestille kun hodepynten av dem.

Men de leverte utrolig kjapt (1uke), og skrev gave på esken. Ingen toll eller no. Og kjolen var skikkelgi pen! De har størrelsetabell på siden.

Endret av lil
Skrevet (endret)
Jeg skulle få hodepynten med skrev de i en mail til meg, men de sendte den ikke. Så var de skikkelig bitchy etterpå, helt utrolig dårlig kommunikasjon...   :overrasket:

Og det er svindyrt med porto, så jeg gidder ikke å bestille kun hodepynten av dem.

Men de leverte utrolig kjapt (1uke), og skrev gave på esken. Ingen toll eller no. Og kjolen var skikkelgi pen! De har størrelsetabell på siden.

Jeg bestilte ikke hodepynt, de skal ha ordentlige roser i håret (krans kanskje). Spurte de om hvorfor portoen var så dyr, og fikk dette svaret:

Thank you. Although the prices of the dresses are lower and the of shipping and handling is higher, if you check the total of the prices, disregarding styles, the total of the entire transaction is same as the total for other styles of dresses that have high cost on the dress and low cost on the shipping.

The reason we switch the amount from the price of the dress to the cost of the shipping is because the EBAY fee for the auctioning items has increased. Therefore, we prefer putting majority of the dress price to the cost of the shipping and handling to avoid high amount of auction fee.

Currently the child clothing market on EBay is very competitive, and other sellers, who are selling similar or same dresses as us, are also decreasing the costs of the dresses and increasing the cost in the shipping and handling section. Since there are many beautiful children like yours in the world, we would like to sell our beautiful dresses to match them. We are sorry for this inconvenience and we hope you understand the charging method.

Virker logisk, da kjolene er sykt billige. I Norge hadde EN kjole kommet på 7-800 kr ihvertfall. Jeg er veldig fornøyd! :)

Endret av kitekatt
Skrevet

Hvordan var størrelsene? (Hmm det vet du kanskje ikke siden jentene ikke har prøvd dem enda....) Er det sånn at T2 er 2 år, T3 er 3 år etc etc???

Hvor lang tid tok det fra du bestilte til kjolene kom? (De sendte som gave ikke sant?!)

Hei, sendte kjolene til arendal idag der kusinene mine bor, så jeg kan si fra til deg om størrelsen passet :) Ja de sendte det som gave, og det tok ca 1,5 uke før kjolene kom :) Eneste jeg har å utsette på de er at tøøyet i skjørtet er ganske florlett og tynt selv om det er i flere lag, men det er bare å bruke underskjørt under (er nok beregnet på det) I overdelen er det tykt og flott :)

Skrevet

Heisann :) Jeg bestilte strl. 4/4T og 5/6. Jentene er 3 og 6 år gamle. Hun minste har jo litt sånn babymage enda, derfor måtte jeg ha litt større strl. til henne. Legger ved bilde av jentene her, så kan du se. Sitter ikke heeeelt perfekt på hun største, men greit nok. Mulig vi legger opp kjolen til hun minste litt så de blir mer like i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...