AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Skrevet 12. januar Mulig det var dumt av meg å bli sykepleier, har alltid vært en person med litt lav selvtillit, og av den grunn slitt litt med å føle meg likt, spesielt av andre jenter/damer. Føler på en måte ikke jeg blir sett på som er verdig person til å være sykepleier. Noen tips til jobber innenfor dette yrket som kan passe? Anonymkode: 60abb...7f8
Teknoil Skrevet 13. januar #2 Skrevet 13. januar Ville heller fokusert på å søke seg mot å bli mer fornøyd med seg selv. Bare å google så finner en mye tips, jeg tror mye av min selvtillit stammer fra å jobbe hardt med noe til jeg ble god i det, som ga meg bekreftelse tilbake på at jeg får ting til. Kanskje det kan hjelpe med første steg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Skrevet 13. januar Du må jobbe med deg selv først. Det er ikke sikkert at en ny jobb vil gjøre at du får bedre selvtillit, men det er mulig at det kan hjelpe. Finn ut av hva du er god på i den jobben du har nå, og hva du kan gjøre bedre. Anonymkode: a8aef...dfd
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Mulig det var dumt av meg å bli sykepleier, har alltid vært en person med litt lav selvtillit, og av den grunn slitt litt med å føle meg likt, spesielt av andre jenter/damer. Føler på en måte ikke jeg blir sett på som er verdig person til å være sykepleier. Noen tips til jobber innenfor dette yrket som kan passe? Anonymkode: 60abb...7f8 Hjelper ikke hva du jobber med når problemet sitter mellom ørene dine Jobb med deg selv. Øv deg med andre ord. Anonymkode: deb02...1e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå