AnonymBruker Skrevet i går, 12:24 #1 Skrevet i går, 12:24 Jeg prøver å finne en melodi uten vokal, og jeg aner ikke hvor jeg har melodien fra. Den trender enten på Instagram, eller så brukes den muligens i sammenheng med sport, muligens under oppvarming eller pauser? Det er ingen vokal, og det er ikke den som følger klippet med han som står inne på disko og nyter livet 😄 Helt teit, men den går ala: dududududu dudududu dududududu dudududu Noen som har peiling? 😂 Anonymkode: 46e83...137
AnonymBruker Skrevet i går, 12:32 #2 Skrevet i går, 12:32 KATO - Turn the lights off er sangen med memen med han som danser alene med blinkende lys fra serien Your friends and neighbors som har trendet en stund, men kjenner ikke igjen det du skriver av «tekst». Anonymkode: 0f203...3c5
AnonymBruker Skrevet i går, 12:35 #3 Skrevet i går, 12:35 Fikk ikke med meg «ikke» i posten din først, beklager. Anonymkode: 0f203...3c5 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:42 #4 Skrevet i går, 12:42 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fikk ikke med meg «ikke» i posten din først, beklager. Anonymkode: 0f203...3c5 Null problem 😄 klarer noen å forstå hvilken melodi dette er, så blir jeg veldig imponert 🤭 Anonymkode: 46e83...137
Jdz Skrevet i går, 12:48 #5 Skrevet i går, 12:48 Hvis du har Google-appen på telefonen kan du "nynne" melodien og Google vil prøve å identifisere den for deg 1
MusikkErLivet Skrevet i går, 15:08 #6 Skrevet i går, 15:08 Blir lettere overrasket om denne trender på sosiale media i dag, men kan det være Vangelis - Chariots Of Fire du tenker på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå