Gjest Bomull Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Jeg har opplevd at grønnfarge ikke blir jevn, mens marine blir helt jevn og fin. Noen her som vet om andre farger som er bankers jevne, og andre som ikke blir jevne. Skal farge i maskin. PS. Jeg spør ikke om sømmer av polyestertråd, saltets vikning på pakninger o.l.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 Jeg har farget i grønt, og det ble både jevnt og fint! Du må lese på pakken og se hvor mange gram klær du kan farge med en pakke, og evt bruke to hvis du skal farge mer klær. Det er nemlig det det kommer an på i forhold til om fargen blir jevn eller skjoldete. Fargen har ike noe å si! Lykke til!
Gjest Binna Skrevet 5. april 2006 #4 Skrevet 5. april 2006 Jeg har farget i grønt, og det ble både jevnt og fint! Du må lese på pakken og se hvor mange gram klær du kan farge med en pakke, og evt bruke to hvis du skal farge mer klær. Det er nemlig det det kommer an på i forhold til om fargen blir jevn eller skjoldete. Fargen har ike noe å si! Lykke til! ← Det har jeg og. Men det er viktig at du bløtlegger alt, ellers kan det også være grunnen.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Fargen har ike noe å si!Fint - var bare den infoen jeg var ute etter - resten kan jeg etter å ha farget en god del tøy i marine. Jeg reiste forresten og kjøpte farge før jeg fikk svar her - så nå er fargene marine, olivengrønn og mørke brun kjøpt inn - og i morgen begynner innfarginga - så da får jeg se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå