AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Skrevet 12. januar Ofte diskuteres sex på første, andre date osv. Men hva med en blowjob. Vil en mann oppfatte det som "sex light", altså noe som kan skje før man går så langt som å ligge sammen? Eller er det noe de fleste vil tenke at det er noe som eventuelt skjer etter at man først har ligget sammen (og at det er "billig" å suge tidlig)? Anonymkode: 51b02...00f
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Skrevet 12. januar Oralsex er sex. Personlig suger jeg ikke ukjent kuk, og har aldri gjort det. Da hadde jeg heller foretrukket samleie med kondom. Anonymkode: 4c09f...636 12 4
Lorian Skrevet 12. januar #3 Skrevet 12. januar Jeg føler oralsex er noe du har med en person du kjenner veldig godt. I starten av en dating periode er sex med kondom det tryggeste for begge parter. 6 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Skrevet 12. januar Hadde oppfattet det som tidlig og deg som billig. Anonymkode: d2bbf...eee 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #5 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oralsex er sex. Personlig suger jeg ikke ukjent kuk, og har aldri gjort det. Da hadde jeg heller foretrukket samleie med kondom. Anonymkode: 4c09f...636 Lorian skrev (2 timer siden): Jeg føler oralsex er noe du har med en person du kjenner veldig godt. I starten av en dating periode er sex med kondom det tryggeste for begge parter. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde oppfattet det som tidlig og deg som billig. Anonymkode: d2bbf...eee Enig med alle tre. Anonymkode: d85ef...d81 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #6 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ofte diskuteres sex på første, andre date osv. Men hva med en blowjob. Vil en mann oppfatte det som "sex light", altså noe som kan skje før man går så langt som å ligge sammen? Eller er det noe de fleste vil tenke at det er noe som eventuelt skjer etter at man først har ligget sammen (og at det er "billig" å suge tidlig)? Anonymkode: 51b02...00f I min verden er all seksuell aktivitet det samme som sex. Altså, hvis du stimulerer en annen seksuelt, så har dere hatt sex og hvis du onanerer sammen med en annen, har dere også hatt sex. Anonymkode: 059d9...16c 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar #7 Skrevet 12. januar Tror det er en relativt ny holdning - at oralsex er en light-versjon. Mulig at noen unge tenker slik. For de av oss som er litt eldre, er det tvert i mot - som du ser av svarene her. Oral er noe man gjør etter å ha blitt trygg på hverandre. M50 Anonymkode: b0051...c56 4 3
Gratis Skrevet 12. januar #8 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): I min verden er all seksuell aktivitet det samme som sex. Altså, hvis du stimulerer en annen seksuelt, så har dere hatt sex og hvis du onanerer sammen med en annen, har dere også hatt sex. Anonymkode: 059d9...16c Korrekt, det er bare forskjellige varianter av sex. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #9 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror det er en relativt ny holdning - at oralsex er en light-versjon. Mulig at noen unge tenker slik. For de av oss som er litt eldre, er det tvert i mot - som du ser av svarene her. Oral er noe man gjør etter å ha blitt trygg på hverandre. M50 Anonymkode: b0051...c56 Kan huske at vi som unge syntes det var utrolig snålt at amerikanere i film osv. tydeligvis så på blowjob som en slags sex light og «no big deal» når det for oss var regnet som mye mer intimt enn å ligge sammen. K51 Anonymkode: a134d...f4e 5 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar #10 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ofte diskuteres sex på første, andre date osv. Men hva med en blowjob. Vil en mann oppfatte det som "sex light", altså noe som kan skje før man går så langt som å ligge sammen? Eller er det noe de fleste vil tenke at det er noe som eventuelt skjer etter at man først har ligget sammen (og at det er "billig" å suge tidlig)? Anonymkode: 51b02...00f Har aldri opplevd å diskutere sex på første date. Heller ikke andre date etter hva jeg kan huske. Uansett. Jeg opplever «BJ» som sex. Hverken mer eller mindre. BJ er sex. Anonymkode: c09d6...c57 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar #11 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kan huske at vi som unge syntes det var utrolig snålt at amerikanere i film osv. tydeligvis så på blowjob som en slags sex light og «no big deal» når det for oss var regnet som mye mer intimt enn å ligge sammen. K51 Anonymkode: a134d...f4e Enig med deg, og flere andre her. Mye mer intimt med oralsex, det noe man gjør når man kjenner hverandre K35 Anonymkode: df4b4...f33 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #12 Skrevet 12. januar Tvert imot. Sex er mer enn penis i vagina. Alle leser er ikke jomfruer, for å si det sånn.. Oralsex gis vel I hovedsak uten beskyttelse og er i mitt hode derfor mye mer intimt og personlig enn vaginalsex med kondom.. Anonymkode: 76b6b...ceb 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar #13 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tvert imot. Sex er mer enn penis i vagina. Alle leser er ikke jomfruer, for å si det sånn.. Oralsex gis vel I hovedsak uten beskyttelse og er i mitt hode derfor mye mer intimt og personlig enn vaginalsex med kondom.. Anonymkode: 76b6b...ceb Alle lesber* Anonymkode: 76b6b...ceb
AnonymBruker Skrevet 12. januar #14 Skrevet 12. januar Ikke billig. Mer «dyrt». BJ er den flotteste sjampanje. Om den skal drikkes på første date eller etter lang tid? Får bli opp til den enkelte. Men den forvandles ikke til billig uansett. Anonymkode: e8dcb...064 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #15 Skrevet 12. januar Å ha sex eller utføre blowjob tidlig i dating bare skriker billig løstøs. Og alle skjønner jo at det ikke skjer fordi de er super spesiell, men at du har gjort det samme med en haug av menn tidligere. Nei uff, styr unna dette hvis du er på jakt etter noe seriøst med et kvalitet menneske! Anonymkode: 88980...d18 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar #16 Skrevet 12. januar Det samme sa venninna mi. Hun sa også at klining er innafor men ikke på første date, men at klining ikke var å la typen fingre og sånn. Hun er veldig ordentlig men har fått kjæreste. Alle her sier samme som det hun alltid gjør. Anonymkode: 51b02...00f
AnonymBruker Skrevet 12. januar #17 Skrevet 12. januar Det er mange mennesker i forhold som ikke opplever BJ til vanlig. Jeg hadde blitt veldig glad for det. Anonymkode: fa216...482 1
Soft mann Skrevet 12. januar #18 Skrevet 12. januar (endret) Eg håper jo at de gir en bj for egen del. Det gir ikke meg mye, uten eg ser dei tenner på de Endret 12. januar av Soft mann
AprilLudgate Skrevet 12. januar #19 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror det er en relativt ny holdning - at oralsex er en light-versjon. Mulig at noen unge tenker slik. For de av oss som er litt eldre, er det tvert i mot - som du ser av svarene her. Oral er noe man gjør etter å ha blitt trygg på hverandre. M50 Anonymkode: b0051...c56 Nei, jeg er snart 45 og enkelte venninner i tiden når vi var rundt 20 kunne si ting som «vi hadde ikke sex, ble med en blowjob» og liknende. For de var dette langt mindre intimt enn samleie. For meg var det omvendt, og begge deler er sex. Husker jeg stusset noe veldig på det. 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar #20 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ofte diskuteres sex på første, andre date osv. Men hva med en blowjob. Vil en mann oppfatte det som "sex light", altså noe som kan skje før man går så langt som å ligge sammen? Eller er det noe de fleste vil tenke at det er noe som eventuelt skjer etter at man først har ligget sammen (og at det er "billig" å suge tidlig)? Anonymkode: 51b02...00f Jeg gav kjæresten min en bj før vi hadde piv sex. Vi var i startfasen/datingfasen men var eksklusive. Vi kjente hverandre riktig nok veldig godt fra før, hadde aldri gjort det men en totalt fremmed. Men dette er for han et svært godt og hyggelig minne som han nevner rett som det er og er veldig takknemlig for. (Vært sammen i 3 år). Anonymkode: c1e08...e88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå