Hildamaria Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Hei, Tenkte å prøve meg på å sy en festdrakt. Er det noen her som har erfaring med det? Eller kan anbefale meg et mønster? Har sydd litt, men mest enkle ting, og har ikke brukt mønster.
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Skrevet 12. januar Jeg brukte mønsteret til selfmade, men fæbrik sitt er nok enda bedre for nybegynnere😊 Skjorten laget jeg slik bunadsskjorter lages, men jeg fikk fremgangsmåten av en tidligere bunadssyer da. Anonymkode: c567d...49e
Hildamaria Skrevet 12. januar Forfatter #3 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg brukte mønsteret til selfmade, men fæbrik sitt er nok enda bedre for nybegynnere😊 Skjorten laget jeg slik bunadsskjorter lages, men jeg fikk fremgangsmåten av en tidligere bunadssyer da. Anonymkode: c567d...49e Takk for svar:) Så fæbrik sitt mønster er enklere enn self-made altså?
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Skrevet 12. januar Hildamaria skrev (1 minutt siden): Takk for svar:) Så fæbrik sitt mønster er enklere enn self-made altså? Ja, vil tro det, jeg liker iallfall fæbrik bedre enn selfmade. Du kan jo låne fæstdrakt-boken på biblioteket og se om du syns det er forståelig forklart i den. Men jeg syr veldig mye, så litt vanskelig å svare på hva som er best egentlig. Anonymkode: c567d...49e
AnonymBruker Skrevet 12. januar #5 Skrevet 12. januar Fæbrik sin har jo videoer å vise da. Skjørt og foldene er kanskje det vanskeligste Anonymkode: 625d9...44b
AnonymBruker Skrevet 15. januar #6 Skrevet 15. januar Har ikke sydd festdrakt selv, men har dårlig erfaring med Selfmade sine mønstre. Fæbrik har jeg veldig god erfaring med, så vil anbefale det. Anonymkode: c2b8e...094
Alltidpå Skrevet 1. februar #7 Skrevet 1. februar Jeg kjøpte boka til fæbrik (fæstdrakt fra fæbrik). Veldig fin og nybegynnervennlig, har laget fire festdrakter med det mønsteret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå