Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Tenkte å prøve meg på å sy en festdrakt. Er det noen her som har erfaring med det? Eller kan anbefale meg et mønster? Har sydd litt, men mest enkle ting, og har ikke brukt mønster. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte mønsteret til selfmade, men fæbrik sitt er nok enda bedre for nybegynnere😊 Skjorten laget jeg slik bunadsskjorter lages, men jeg fikk fremgangsmåten av en tidligere bunadssyer da.

Anonymkode: c567d...49e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg brukte mønsteret til selfmade, men fæbrik sitt er nok enda bedre for nybegynnere😊 Skjorten laget jeg slik bunadsskjorter lages, men jeg fikk fremgangsmåten av en tidligere bunadssyer da.

Takk for svar:) Så fæbrik sitt mønster er enklere enn self-made altså? 

AnonymBruker
Skrevet
Hildamaria skrev (1 minutt siden):

Takk for svar:) Så fæbrik sitt mønster er enklere enn self-made altså? 

Ja, vil tro det, jeg liker iallfall fæbrik bedre enn selfmade. Du kan jo låne fæstdrakt-boken på biblioteket og se om du syns det er forståelig forklart i den. Men jeg syr veldig mye, så litt vanskelig å svare på hva som er best egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Fæbrik sin har jo videoer å vise da. Skjørt og foldene er kanskje det vanskeligste

Anonymkode: 625d9...44b

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sydd festdrakt selv, men har dårlig erfaring med Selfmade sine mønstre. Fæbrik har jeg veldig god erfaring med, så vil anbefale det. 

Anonymkode: c2b8e...094

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte boka til fæbrik (fæstdrakt fra fæbrik). Veldig fin og nybegynnervennlig, har laget fire festdrakter med det mønsteret. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...