Hildamaria Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Hei, Tenkte å prøve meg på å sy en festdrakt. Er det noen her som har erfaring med det? Eller kan anbefale meg et mønster? Har sydd litt, men mest enkle ting, og har ikke brukt mønster.
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Skrevet 12. januar Jeg brukte mønsteret til selfmade, men fæbrik sitt er nok enda bedre for nybegynnere😊 Skjorten laget jeg slik bunadsskjorter lages, men jeg fikk fremgangsmåten av en tidligere bunadssyer da. Anonymkode: c567d...49e
Hildamaria Skrevet 12. januar Forfatter #3 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg brukte mønsteret til selfmade, men fæbrik sitt er nok enda bedre for nybegynnere😊 Skjorten laget jeg slik bunadsskjorter lages, men jeg fikk fremgangsmåten av en tidligere bunadssyer da. Anonymkode: c567d...49e Takk for svar:) Så fæbrik sitt mønster er enklere enn self-made altså?
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Skrevet 12. januar Hildamaria skrev (1 minutt siden): Takk for svar:) Så fæbrik sitt mønster er enklere enn self-made altså? Ja, vil tro det, jeg liker iallfall fæbrik bedre enn selfmade. Du kan jo låne fæstdrakt-boken på biblioteket og se om du syns det er forståelig forklart i den. Men jeg syr veldig mye, så litt vanskelig å svare på hva som er best egentlig. Anonymkode: c567d...49e
AnonymBruker Skrevet 12. januar #5 Skrevet 12. januar Fæbrik sin har jo videoer å vise da. Skjørt og foldene er kanskje det vanskeligste Anonymkode: 625d9...44b
AnonymBruker Skrevet 15. januar #6 Skrevet 15. januar Har ikke sydd festdrakt selv, men har dårlig erfaring med Selfmade sine mønstre. Fæbrik har jeg veldig god erfaring med, så vil anbefale det. Anonymkode: c2b8e...094
Alltidpå Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Jeg kjøpte boka til fæbrik (fæstdrakt fra fæbrik). Veldig fin og nybegynnervennlig, har laget fire festdrakter med det mønsteret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå