AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Eller MÅ jeg kjøpe en sånn derre digital tulleovn? Anonymkode: 3f19e...593
enkefru Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar Et kjapt søk på elkjøps side viser at det gjør det https://www.elkjop.no/hvitevarer/komfyr-stekeovn/komfyr 2
RedBull91 Skrevet 11. januar #3 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Eller MÅ jeg kjøpe en sånn derre digital tulleovn? Anonymkode: 3f19e...593 Tulleovn? 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Eller MÅ jeg kjøpe en sånn derre digital tulleovn? Anonymkode: 3f19e...593 Finnes mange billige med knotter Anonymkode: f2cc0...945
Fru Uperfekt Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Eller MÅ jeg kjøpe en sånn derre digital tulleovn? Anonymkode: 3f19e...593 1) De uten er ikke tulleovner, selv om jeg heller ikke er en fan 2) Selvfølgelig finnes det fremdeles med knotter 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #6 Skrevet 11. januar Jeg har en med knotter,den er over 20 år gammel,virker like godt ennå,så ser ingen grunn til å skifte den ut. Anonymkode: 6f86e...fab 1
monican94 Skrevet 11. januar #7 Skrevet 11. januar Prøvde du i det hele tatt søke på det før du la ut her ? Finnes mange med knotter... 4 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar #8 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har en med knotter,den er over 20 år gammel,virker like godt ennå,så ser ingen grunn til å skifte den ut. Anonymkode: 6f86e...fab Foreslår at du holder godt fast i den. Mange veldig dårlige stekeovn dessverre no. Anonymkode: 48c5f...1c2
AnonymBruker Skrevet 12. januar #9 Skrevet 12. januar Jeg har en Smeg komfyr med knotter, også til induksjonsplatene. Anonymkode: 1d188...bc7
exictence Skrevet 12. januar #10 Skrevet 12. januar Ville tro det finns, ja. Jeg har uten knotter, men ser jo ikke skriften noe særlig pga at designet skal liksom være fint. Neste gang tror jeg at jeg velger knotter eller i hvert fall med tydelige tall/skrift
AnonymBruker Skrevet 12. januar #11 Skrevet 12. januar Vi har nylig kjøpt med knotter, det finnes heldigvis. Jeg har problemer med at berøringspaneler på komfyrer ikke reagerer ordentlig fingrene mine. Telefoner og sånt går bra, men ikke komfyrerer. Jeg skjønner ikke hvorfor, men her blir det fortsatt knotter framover. Anonymkode: d0cc3...f4b 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #12 Skrevet 13. januar monican94 skrev (På 11.1.2026 den 23.32): Prøvde du i det hele tatt søke på det før du la ut her ? Finnes mange med knotter... Det er ingen her som gidder å google før de spør, så hvorfor skal jeg? Anonymkode: 3f19e...593 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå