Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som hører på poden interiørrådet med Tone Kroken og Benedicte ett eller annet? Hva synes dere? Har hørt flere episoder i ulike omganger, men kommer tilbake til det samme:  Jeg er ikke imponert. Skjønner ikke populariteten. Synes Tone er veldig basic. Veldig mye snakk om beige, som alle som har litt interiørpeiling vet er ute. Hun ligger stort sett bakpå med trender. Hører på ulike svenske poder, og finner de så mye mer inspirerende.

Anonymkode: 3d909...e1b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hørt men etter å ha sett alle oppussingsshow som er tilgjengelig på tv i Danmark, Sverige og Norge, så er jeg enig at Norge alltid taper. Eneste bra show vi hadde i Norge var Supperoppussing (? Eller noe sånt) men da var fokuset på praktiske planløsninger for moderne familier og ikke så mye selve interiør. 

Anonymkode: e2d3f...559

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fast lytter. Noen episoder har jeg ikke hørt ferdig, fordi de overhodet ikke treffer meg. 

Jeg liker Benedicte Wessel-Holst. Hun er journalist,  hun er flink til å holde tråden og hun er kunnskapsrik innen interiørfeltet. Jeg syntes hun er morsom og jeg liker stilen hennes. Vi har ikke lik stil, men hun tar personlige valg og det treffer meg.

Tone Kroken derimot... jeg forstår ikke at hun er så populær.  Enig i det TS beskriver. Hun hiver seg på alle trender og mangler kunnskap. Journalisten redder henne gang på gang.

TS: kan du anbefale noen svenske interiørpodder?

Anonymkode: 63d57...c7d

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg liker godt Interiørpodden, kanskje ikke mest for interiøret, men alt det andre. Liker de små tipsene om alt det andre og tonen mellom dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...