Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Kerastase nutritive masque intense, men har rett og slett ikke råd til den lengre :( Har noen av dere fantastiske damer kommer over en skikkelig god med billig hårkur for fuktighet dere kan anbefale? ❤️

Anonymkode: 282c0...0bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg elsker Kerastase nutritive masque intense, men har rett og slett ikke råd til den lengre :( Har noen av dere fantastiske damer kommer over en skikkelig god med billig hårkur for fuktighet dere kan anbefale? ❤️

Jeg har fokusert mer på balsam tilpasset mitt hår og årstid i tillegg til leave in. Har ikke trengt hårkur på flere år. 

Men min erfaring er at på vinteren trenger jeg dyrere produkter da håret mitt krever mer enn det gjør på vår/sommer sesongen hvor jeg slipper unna med den billige store skala krukken.

Anonymkode: 2a458...96c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har moisture hair mask fra Björn Axen, tror den kostet rundt 200kr. Veldig fornøyd med den!

Anonymkode: af1bf...162

Skrevet

Har ikke prøvd den selv, men denne får ganske bra omtaler :) 

Skrevet

Jeg bruker denne! Det hjalp på mitt tørre hår i hvertfall, og frisøren så forskjell etter bruk. Jeg kjøpte den på Bli Vakker, men tror de har den på Normal også. 

IMG_7030.jpeg.ae11d89b68958f5251296b9adae68d62.jpeg

Anonymkode: 8b567...1bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Arganolje- veldig drøy i bruk og gir resultater.

Sitat

Arganolje, også kjent som "Marokkos Gull," er en verdifull planteolje utvunnet fra kjernene i frukten fra argantreet i Marokko, brukt i kosmetikk, matlaging og naturmedisin, kjent for sitt høye innhold av umettede fettsyrer (Omega 3, 6, 9) og vitamin E, som fukter og styrker hud, hår og negler, gir elastisitet, og kan lindre hudproblemer som eksem, akne og strekkmerker. 

Arganolje 100 ml

Skrevet (endret)

Om du orker duft så er faktisk de maskene til Garnier på Normal gode - mener jeg kjøpte den ment til tørt hår. 

Kan ikke ha duft lengre selv, og bruker en parfymefri fra Sim som balsam. Den er nesten for god 😅 Trenger å skylles godt ut. Klarer ikke bruke den opp ila 1 år, veldig drøy. 

https://www.nordicfeel.com/no/product/sim-sensitive-ds-intensive-moisture-mask-54145?pv2=eyJhbGciOiJFUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJjIjoiTk9LIiwiZXhwIjoxNzY4MjUxNTA1LCJtIjoiMTAzNjg3NTAiLCJvIjoiNTQxNDUiLCJwIjoxOTh9.B1ewQ7NkaEKCqqj3ovJWs3ygtJinZJr9C8d88Z6fD_mDZ4sQdHV-Rv4xbtaSdIkN1cZ4jr0qJbFHhhJAKKyYnA&gad_source=1&gad_campaignid=22535970680&gbraid=0AAAAADuEA5zE1CJYeOofxvkqJzZ2Q4UzN

Endret av AprilLudgate
Skrevet
kaledonia skrev (8 timer siden):

umettede fettsyrer (Omega 3, 6, 9) og vitamin E, som fukter og styrker hud, hår og negler

Er jo bare humbug. Hår er DØDE celler. Hjelper ikke å gnio det inn i vitaminer. 

Anonymkode: fe6b9...4c9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er jo bare humbug. Hår er DØDE celler. Hjelper ikke å gnio det inn i vitaminer. 

Anonymkode: fe6b9...4c9

Hvis du har alle næringsstoffer i orden påvirker det selvsagt håret som vokser ut av hodet ditt og kvaliteten på det. Men det som allerede har vokst ut vil ikke påvirkes av omega fettsyrer og andre vitaminer.

Anonymkode: 2a458...96c

Skrevet

Brukar denne hårkuren for tida og syns den er god 

Screenshot_20260113_015738_Samsung Internet.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...