AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:31 #1 Skrevet søndag kl. 17:31 Mye depressivt på dette forumet nå (er KG blitt et nettsted for bare kvinner som har dårlige liv eller har negative samlivserfaringer?), så her er et lysglimt. Etter 40 (!) år sammen skulle vi feire, så min mann (58) ordnet opplegg for ham og meg (57): 24 timer på The Well med oppgradert rom med utsikt fra sengen, restaurantmiddag og behandlinger. Et døgn nakne sammen i avslappet, mobilfri luksus, saunaer, aufguss, gjørmebad, massasje og behandlinger. Og et par heftige koserunder i sengen på ettermiddagen og om morgenen. Det er lenge siden jeg kom så mange ganger, og jeg fikk ikke lov å være i nærheten da han betalte til slutt. Har fortsatt stjerner i øynene. Anonymkode: 0e0b6...8f0 8
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:08 #2 Skrevet søndag kl. 18:08 Så fint med gode historier også, har selv laget noen, men sjeldent man får noen svar😅 Jeg var ulykkelig gift i 13 år med min eksmann, aldri noe vold eller uvennskap, men manglet kjærlighet. Så en dag stod han der, på en venninnekveld der jeg skulle drikke vin. Det var seriøst full klaff. Jeg sa i fra til mannen kort tid etter, flyttet ut og leide meg en bolig. Nå etter 7 år så har vi tre barn, kjærligheten er skikkelig solid. Han er virkelig mannen i mitt liv. Aldri hatt det så godt noen gang. Veldig godt å ha det stabilt og fylt med latter, sang, hverdager, ferier og bare være sammen. Anonymkode: 9ef75...cbe 5 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:13 #3 Skrevet søndag kl. 18:13 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så fint med gode historier også, har selv laget noen, men sjeldent man får noen svar😅 Jeg var ulykkelig gift i 13 år med min eksmann, aldri noe vold eller uvennskap, men manglet kjærlighet. Så en dag stod han der, på en venninnekveld der jeg skulle drikke vin. Det var seriøst full klaff. Jeg sa i fra til mannen kort tid etter, flyttet ut og leide meg en bolig. Nå etter 7 år så har vi tre barn, kjærligheten er skikkelig solid. Han er virkelig mannen i mitt liv. Aldri hatt det så godt noen gang. Veldig godt å ha det stabilt og fylt med latter, sang, hverdager, ferier og bare være sammen. Anonymkode: 9ef75...cbe Her også. Helt feil mann i flere år - ikke noe vold eller noe, bare ikke kjempeklaff. Gikk til slutt, 9 mnd senere møter jeg Mannen. Aldri falt så fort noen gang, nå har vi to barn og har det kjempefint sammen. At vanlige hverdager kan være så bra 🥰 Anonymkode: 21fc8...d2c 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:15 #4 Skrevet søndag kl. 19:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her også. Helt feil mann i flere år - ikke noe vold eller noe, bare ikke kjempeklaff. Gikk til slutt, 9 mnd senere møter jeg Mannen. Aldri falt så fort noen gang, nå har vi to barn og har det kjempefint sammen. At vanlige hverdager kan være så bra 🥰 Anonymkode: 21fc8...d2c Enig, vi har jo begge da opplevd hvordan vi ikke ønsker å ha det og det er faktisk fint å ta med seg i et nytt forhold. Når det er sagt så skrives det jo mye utrolige ting her inne på KG man bare tenker seg at "Noe slikt ville jeg ALDRI ha funnet meg i" Men ting er sjeldent så svart/hvitt, ting har glidende overganger og det er brått gått så langt at det nesten føles umulig å komme seg ut av det. Men vit at det er ikke slik man skal ha det, ALLE fortjener god og sunn kjærlighet. Anonymkode: 9ef75...cbe 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:11 #5 Skrevet mandag kl. 08:11 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mye depressivt på dette forumet nå (er KG blitt et nettsted for bare kvinner som har dårlige liv eller har negative samlivserfaringer?), så her er et lysglimt. Etter 40 (!) år sammen skulle vi feire, så min mann (58) ordnet opplegg for ham og meg (57): 24 timer på The Well med oppgradert rom med utsikt fra sengen, restaurantmiddag og behandlinger. Et døgn nakne sammen i avslappet, mobilfri luksus, saunaer, aufguss, gjørmebad, massasje og behandlinger. Og et par heftige koserunder i sengen på ettermiddagen og om morgenen. Det er lenge siden jeg kom så mange ganger, og jeg fikk ikke lov å være i nærheten da han betalte til slutt. Har fortsatt stjerner i øynene. Anonymkode: 0e0b6...8f0 Hvor oppholdt du deg da han betalte? Anonymkode: adf4a...658
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:35 #6 Skrevet mandag kl. 08:35 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvor oppholdt du deg da han betalte? Ute og skrapte vinduene på bilen Anonymkode: 0e0b6...8f0
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:22 #7 Skrevet mandag kl. 12:22 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ute og skrapte vinduene på bilen Anonymkode: 0e0b6...8f0 Ah, vinn-vinn altså. Anonymkode: adf4a...658
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:32 #8 Skrevet mandag kl. 14:32 Vi har date nights der vi dumpet barna med barnevakt og tar en helaften med middag, ut på byen, kino etc og overnatter på hotell 🤗🥰 Ellers er vi flinke å kjærtegne hverandre, gi hverandre komplimenter, har masse intimitet, sex og gode samtaler. Vi kan få hverandre til å le så vi griner. Jeg har definitivt funnet meg en nydelig mann som setter meg ekstremt høyt og som daglig viser med ord og handling hvor mye jeg betyr for han ☺️ Anonymkode: b0131...6d4 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:42 #9 Skrevet mandag kl. 16:42 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Mye depressivt på dette forumet nå (er KG blitt et nettsted for bare kvinner som har dårlige liv eller har negative samlivserfaringer?), så her er et lysglimt. Etter 40 (!) år sammen skulle vi feire, så min mann (58) ordnet opplegg for ham og meg (57): 24 timer på The Well med oppgradert rom med utsikt fra sengen, restaurantmiddag og behandlinger. Et døgn nakne sammen i avslappet, mobilfri luksus, saunaer, aufguss, gjørmebad, massasje og behandlinger. Og et par heftige koserunder i sengen på ettermiddagen og om morgenen. Det er lenge siden jeg kom så mange ganger, og jeg fikk ikke lov å være i nærheten da han betalte til slutt. Har fortsatt stjerner i øynene. Anonymkode: 0e0b6...8f0 Fikk ikke lov å være i nærheten da han betalte? Hahaha, dette må være trolling. Hvis dere har vært sammen i førti år er det stusselige greier om dere ikke har felles økonomi. Ellers ville dette lignet mer marerittdag enn drømmedag for meg, men smaken er jo forskjellig. Anonymkode: 99614...d0e 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:38 #10 Skrevet mandag kl. 18:38 Har dere ikke felles økonomi, siden han betalte? Anonymkode: c610a...7db
Erixon Skrevet mandag kl. 18:42 #11 Skrevet mandag kl. 18:42 Herlig å høre noe positivt blant allt negativt her på KG. ❤️
Rødvinsfilosofen Skrevet mandag kl. 23:54 #12 Skrevet mandag kl. 23:54 AnonymBruker skrev (På 11.1.2026 den 18.31): Mye depressivt på dette forumet nå (er KG blitt et nettsted for bare kvinner som har dårlige liv eller har negative samlivserfaringer?), så her er et lysglimt. Etter 40 (!) år sammen skulle vi feire, så min mann (58) ordnet opplegg for ham og meg (57): 24 timer på The Well med oppgradert rom med utsikt fra sengen, restaurantmiddag og behandlinger. Et døgn nakne sammen i avslappet, mobilfri luksus, saunaer, aufguss, gjørmebad, massasje og behandlinger. Og et par heftige koserunder i sengen på ettermiddagen og om morgenen. Det er lenge siden jeg kom så mange ganger, og jeg fikk ikke lov å være i nærheten da han betalte til slutt. Har fortsatt stjerner i øynene. Anonymkode: 0e0b6...8f0 Grattis! Lykkelige mennesker i harmoniske ekteskap finnes! Også på KG. Men folk kjenner kanskje ikke et behov for å fortelle at de kom hjem til ferdig middag? At snøen var ferdig måkt? At kashjmirgenseren ikke har blitt vasket på 90 grader? At de også i dag opplever seg som sett, hørt og respektert. Osv. Man kan sikkert prøve å opprette en tråd om en mann som dekker sine praktiske, fysiske, intellektuelle og økonomiske behov, men er litt i tvil på om de vil skape noe særlig engasjement? 🤭 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:16 #13 Skrevet i går, 05:16 Joda, vi har felles økonomi og har delte bankkontoer. Men det hender han ordner med litt kosesparing i det skjulte og det er bare hyggelig. 😃 Anonymkode: 0e0b6...8f0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå