Gå til innhold

Øyeblikkelig rensning, gutter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt verre for oss enn for damene å skjule øyeblikkelig tenning i situasjoner ute blant folk. Noen so.m har opplevd det.? Hva skjedde? 

Anonymkode: 3727c...b13

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er litt verre for oss enn for damene å skjule øyeblikkelig tenning i situasjoner ute blant folk. Noen so.m har opplevd det.? Hva skjedde? 

Reisning altså 

AnonymBruker
Skrevet

Alle har opplevd det.

Anonymkode: 531bd...b34

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Alle har opplevd det.

Anonymkode: 531bd...b34

Jeg husker jeg opplevde deg en gang og ønsket jeg bsre kunne gjemme meg. Men litt deilig er det jo også.

AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg blir tent, så oppstår det jo stort sett på den måten. Ekstremt sjeldent jeg har blitt forført. Dvs har jo opplevd veldig ofte forsøk på å bli forført, men det syntes jeg som oftest blir mer komisk en sexy.

De gangene jeg har blitt kåt av noe en dame gjør, så er det de gangene de er direkte og feks sier «jeg er kåt, skal vi knulle» «knull meg» «skal vi ha sex?» osv. 

Utover det så opplever jeg det ikke som problematisk å bli øyeblikkelig kåt i det offentlige rom. I situasjoner sex ikke er aktuelt, så går jo denne kåtheten over i løpet av sekunder. Er jo ikke sånn at jeg blir gående rundt å være kåt.

Anonymkode: cb583...142

• Liker 1
Skrevet

En reisning synes jo ikke hvis du ikke har på noe veldig tettsittende eller kun en badebukse.
Et mye større problem for meg er å kontrollere hvor øynene mine er.
Damer er jo bevisst på dette.

Jeg synes ofte det også krever hudkontakt, kan holde med fingre som glir oppover hånda.

• Liker 2
Skrevet

Det er normalt. Og da jeg var i tenårene og starten av 20-årene var det nok å gå nedover Karl Johan en sommerdag, når shorts og korte skjørt er greia. Da ble det reisning, alright. Nå, derimot, skal det mye mere til for at det skjer. 

• Liker 1
Skrevet

Etter og ha hatt en helt død penis i flere år. Så hadde det vert velkomen med reisning alle plasser, tenker eg.

om det blir synlig hadde ikke brydd meg

• Liker 2
Skrevet

Jeg har utmerket blodsirkulasjon ja.. det tar ca 10-15 sekunder, så er den godt synlig. 
Det at kvinner ikke stirrer er en KG-myte.. for jeg ser ikke annet enn et smil, når vi får endelig får igjen øyekontakt👏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man tar en tidlig flight og sovner. Våkner med forsinket morrabrød, men flyet har landet, jeg må reise meg og strekke meg opp i bagasjehyllen for å ta ned kofferten. Da er man litt eksponert.

Anonymkode: 4fe83...9f3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når man tar en tidlig flight og sovner. Våkner med forsinket morrabrød, men flyet har landet, jeg må reise meg og strekke meg opp i bagasjehyllen for å ta ned kofferten. Da er man litt eksponert.

Anonymkode: 4fe83...9f3

Kanskje du sitter ved siden av en ganske vakker dame også.  Det er ikke så dumt, men egentlig kan det bli litt pinlig også 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...