Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var nettopp på legevakten å fikk AB for brystbetennelse. Reagerte på at baby på en uke var på puppen konstant, men trodde det var økedøgn. viser seg at betennelsen har tatt med seg alt av melk:( prøver å håndmelke og amme hyppig, men får ikke ut mer en noen dråper. Er så redd for at melken er borte/ kraftig redusert. Noen med erfaringer? hvor lang tid tok det før antibiotikaen kicker inn, og hvordan det gikk med melken?

Anonymkode: 00d55...66d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt brystbetennelse ikke mindre enn 7 ganger de første månedene 😕 Kjipe greier. Første runde var i begge bryst samtidig og etter det var det hver sin tur, så det var verst første runde siden jeg mistet veldig mye melk. Baby gikk ikke opp i vekt den uken i det hele tatt. Jeg måtte begynne å pumpe igjen hver 3. Time og powerpumpet 1 gang ca 1 uke etter jeg fikk brystbetennelsen (altså når jeg var bra igjen) for å få igang produksjonen igjen. Jeg gikk fra å ha alt for mye melk til å ha akkurat det baby trengte hvis jeg ammet på begge bryst i hver amming, og jeg fullammet til barnet begynte med fast føde og delammer fortsatt når min nå er 14 mnd. 

Anonymkode: 9dbbb...a8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...