AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Jeg fikk vite at man betaler ikke moms på matvarer hvis man betaler med kontanter i matbutikken . Mens hvis du bruker kort vil de legge til moms. hvor mye sparer jeg eller hvor mye har du spart ved å ikke bruke bankkort? Er det mye man kan spare i løpet av et år? Anonymkode: 87b0b...0a7
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Der var du jammen lettlurt 🤣🤣🤣 Anonymkode: c5e19...055 1 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg fikk vite at man betaler ikke moms på matvarer hvis man betaler med kontanter i matbutikken . Mens hvis du bruker kort vil de legge til moms. hvor mye sparer jeg eller hvor mye har du spart ved å ikke bruke bankkort? Er det mye man kan spare i løpet av et år? Anonymkode: 87b0b...0a7 Ingenting siden det ikke er sant. Anonymkode: d46a1...df7 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingenting siden det ikke er sant. Anonymkode: d46a1...df7 Er det ikke sant ? men betaler jeg bare for matvarer når jeg bruker kontanter? Legger de til Mac i kvitteringen? Anonymkode: 87b0b...0a7
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden I alle dager. Sjekk kvitteringen din du. Anonymkode: c12e4...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det ikke sant ? men betaler jeg bare for matvarer når jeg bruker kontanter? Legger de til Mac i kvitteringen? Anonymkode: 87b0b...0a7 Mac vet jeg ikke. MVA derimot er uavhengig av betalingsmiddelet. Anonymkode: d46a1...df7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå