Gå til innhold

Tenner dere på å se på store peniser?

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet
Dette var overraskende, synes vel selv ikke at penis er flott eller pen, men trodde dette var fordi jeg var mann. At de alle fleste damer ikke engang synes en vanlig penis er flott eller pen og se på er svært overraskende.

Jeg synes ikke at en penis er estetisk pent.

Men - om flertallet her som tydeligvis er enig med meg, er reperesentativt med resten av befolkningen, er jeg ikke sikker på.

Har diskutert saken med venninner tidligere, da er meningene ganske delte. Ca halvparten synes at en penis er flott å se på, andre halvparten synes ikke det.

Det er andre deler av mannen jeg synes er estetisk pent. F.eks lår, smale hofter, armer, osv. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Bryter med det de fleste sier jeg da, og innrømmer at det er et pent nok syn det :sjenert:

Forutsatt at den tilhører en mann jeg ellers syns er attraktiv og liker.

Gjest Gjest
Skrevet

Hm. Så dere damer kan stort sett bare innrømme at dere liker synet av en pikk så lenge den sitter på en mann dere liker - og helst er kjæreste med. Så politisk korrekt. Jeg for min del dumper en mann hvis pikken hans ser ut som en banan som må skrelles før den kan spises - uansett hvor godt jeg måtte like eieren.

Gjest Gjest
Skrevet
Hm. Så dere damer kan stort sett bare innrømme at dere liker synet av en pikk så lenge den sitter på en mann dere liker - og helst er kjæreste med. Så politisk korrekt. Jeg for min del dumper en mann hvis pikken hans ser ut som en banan som må skrelles før den kan spises - uansett hvor godt jeg måtte like eieren.

Er det noen konflikter i dette utsagnet da? At man liker en penis bare dersom man er glad i mannen. Eller blir frastøtt av en penis man ikke liker og dermed dumper mannen. Dette står da ikke i noe motsettningsforhold til hverandre? :klø:

Gjest Gjest
Skrevet
Må også få legge til at jeg ikke er av typen som tenner på slike grov bilder hvor det ser ut som om den som har tatt bildet prøver å ta bilde innenifra kjønnet.

:ler: Dette er da ikke grovt Buster? Dette er skolefilm for blivende gynekologer. Opplysningsfilm nemlig. :ironi:

Neida jeg forstår hva du mener og er helt enig.

Skrevet

Ja, jeg syns det er et lekkert syn. Men må også kunne se hele pakka da, ikke bare pikken :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg synes pikken er et utsøkt syn for øyet.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, å se bare selve pikken er ikke opphissende, uansett om den er svær. Dersom jeg får se hele mannen, og mannen er tiltrekkende, kan det være opphissende, uansett størrelse på penis.

Konklusjon: jeg tenner ikke på pikk, jeg tenner på mann.

Gjest Gjest
Skrevet

:Nikke:

Men sånn rent estetisk sett, så er det ikke så veldig fint. Så når jeg ikke er kåt, blir det mest komisk egentlig. Men selv om det er et opphissende syn, foretrekker jeg faktisk gjennomsnittspenisen. :)

Synes forøvrig det var merkelig få som (vil innrømme at de) tenner på store peniser her, vil jo tro at det er noe av det samme som menns fascinasjon for pupper.

Gjest Gjest
Skrevet
foretrekker jeg faktisk gjennomsnittspenisen. :)

Synes forøvrig det var merkelig få som (vil innrømme at de) tenner på store peniser her, vil jo tro at det er noe av det samme som menns fascinasjon for pupper.

Tror det blir litt feil å anta at folk ikke er ærlige. Vi er tross alt anonyme her. :ler:

Gjest Gjest_supersnuppa_*
Skrevet

Jeg syns mannekroppen er flott, jeg. Og jeg innrømmer gjerne at jeg tenner på nakne menn med erigert penis. Peniser er flotte, store og små...

Gjest Gjest_supersnuppa_*
Skrevet

BÅDE store og små skulle det stå, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...