Hulderen Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Er det noen som har prøvd å kjøpe brukte bøker på bookis.no? Jeg er ute etter en bok jeg ikke finner hverken i antikvariat eller på finn.no. Så jeg prøvde på Bookis. Der er det tre personer som har lagt ut den boken. På bookis så velger du hvilken kjøper du vil kjøpe fra. Så har selgeren 48 timer på seg til å godta eller avslå. Nå har jeg prøvd alle tre i tur og orden, og alle tre har latt forespørselen gå ut uten å respondere! Har jeg bare vært veldig uheldig, eller er det så lite aktivitet på Bookis at selgere ikke gidder å prøve å følge opp?
Belima Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Samme skjedde med meg for 2 år siden. Da var det 2 selgere, men ingen ga respons. Lurer på om det er en seriøs side, nå som du også har opplevd det samme som meg. 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Bookis formidler jo bare kontakt mellom kjøper og selger, at selger ikke svarer deg er ikke bookis sin feil. Jeg har kjøpt bøker der uten problem. Anonymkode: 57d97...5c3 1
Maia70 Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Prøv igjen, folk glemmer av siden fordi det har blitt mindre og mindre aktivitet der. Si også fra til Bookis, de vil ikke ha selgere som ikke respondere. Jeg har bøker til salgs der inne selv, så siden er seriøs.
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Jeg bruker bookis mye. Sjeldent at jeg ikke får svar. Prøv igjen? Og evnt kontakt bookis, syntes de har super kundeservice på sånt! Anonymkode: 4857a...ec0 1
-Turtle Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Jeg har både kjøpt og solgt der flere ganger. Siden er seriøs, men det kan jo være noen selgere som ikke følger så godt med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå