Gå til innhold

primark

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å ta en tur til Tyskalnd en gang etter 18-ukerskontrollen, og lurer på om det er noen her inne som har handlet babyutstyr \klær på Primark👶🛍️

Tenker å kombinere turen med litt shopping til babysen, og har hørt at Primark kan være et bra sted for rimelige babyting – men er litt usikker på hva som er verdt å kjøpe de

Anonymkode: 36c39...965

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fan av Primark til oss selv og til større barn - som har mye slitasje av klær. Veldig mye fint til en grei pris. Særlig tema-klær til barn. Selv er jeg glad i en del av basisplaggene deres, og ikke minst pysjer og loungewear.

Men det er ikke alle plagg jeg ville valgt til sart babyhud. Mye syntetisk, og varierende kvalitet. Imidlertid ville jeg sett på ting som smekker, søtt yttertøy og cardigans, multipacs. Men vær obs på at det er bomull eller bomullmiks. 

Anonymkode: cbede...0b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er fan av Primark til oss selv og til større barn - som har mye slitasje av klær. Veldig mye fint til en grei pris. Særlig tema-klær til barn. Selv er jeg glad i en del av basisplaggene deres, og ikke minst pysjer og loungewear.

Men det er ikke alle plagg jeg ville valgt til sart babyhud. Mye syntetisk, og varierende kvalitet. Imidlertid ville jeg sett på ting som smekker, søtt yttertøy og cardigans, multipacs. Men vær obs på at det er bomull eller bomullmiks. 

Anonymkode: cbede...0b0

Tusen takk for tips! 😊

Skrevet

Enig! nå er det endel år siden, men vi gjorde det. De hadde da hvertfall sånne 5-10 packs av bodyer, både med lang og kort erme i 100% bomull, som vi kjøpte litt av i de minste størrelsene (altså ulike str). Det meste ble brukt, (men noen av de med kort erme var i feil sesong) og kvaliteten er kanskje ikke topp hvis man skulle brukt/vasket det et helt liv, men babyen vokser jo ganske fort. Ellers er smekker og diverse kluter/gulpekluter et godt tips. Og evt «søtt tøy» typ bjørnedress eller kjoler som man har utenpå. Har ikke inntrykk av at babytøyet er mer syntetisk enn det man får andre steder. 

Skrevet
Zwish skrev (27 minutter siden):

Enig! nå er det endel år siden, men vi gjorde det. De hadde da hvertfall sånne 5-10 packs av bodyer, både med lang og kort erme i 100% bomull, som vi kjøpte litt av i de minste størrelsene (altså ulike str). Det meste ble brukt, (men noen av de med kort erme var i feil sesong) og kvaliteten er kanskje ikke topp hvis man skulle brukt/vasket det et helt liv, men babyen vokser jo ganske fort. Ellers er smekker og diverse kluter/gulpekluter et godt tips. Og evt «søtt tøy» typ bjørnedress eller kjoler som man har utenpå. Har ikke inntrykk av at babytøyet er mer syntetisk enn det man får andre steder. 

Setter stor pris på innspill, takk! 🥰

Skrevet

Utover klær — hva mer bør jeg se etter når vi først er der?
F.eks. babytilbehør, småting til hjemmet, praktiske greier til bagen, ting som har vært ekstra nyttige for dere osv.

Tar imot alle tips med takk! 🙌💖

Skrevet

Dette er første baby, så jeg er litt usikker på hva som faktisk er nyttig å kjøpe tidlig 😅
Hadde vært fint å høre hva dere selv var glade for å ha kjøpt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...