AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:34 #1 Skrevet søndag kl. 10:34 Når du begynte på kolesterolmedisin, hvor lenge etterpå sjekket du verdiene? Jeg begynte for to uker siden, på Atorvastatin, men har ingen legetime i sikte. Hadde du noen bivirkninger? Jeg har vondt i hodet, men veit ikke om det er medisinen. Voksen dame Anonymkode: 21252...1d1
Molly 4.5 år Skrevet søndag kl. 13:52 #2 Skrevet søndag kl. 13:52 Jeg begynte på den samme medisinen. Gikk med vondt i hodet i 3 måneder. Måtte bare slutte med den.
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Skulle egentlig sjekke etter 3 mnd. Har nålfobi så jeg klarte å lure meg unna til 6 mnd etter oppstart. Anonymkode: f57fa...536
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Atorvastatin her også,litt bivirkninger i oppstart,luftplager og lite energi. Så jeg tar min ved leggetid,funker fint. vær litt tolmodig med de…man skal aldri slutte med å ta de når man først har begynt,i allefall ikke uten samråd med legen. og atorvastatin er en av de snilleste statinene:) Anonymkode: 4a12c...ccb
Sol 54 Skrevet 31 minutter siden #6 Skrevet 31 minutter siden Går på rostuvastatin + Ezetimbin ( tror jeg det heter) går på de pågrunn av muskelplager og diverse av andre statiner. Disse funker uten bivirkninger på meg, men i lav dose og jeg har gått mye ned .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå