AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Jeg og barna skal på langweekend til London. Hvor vil dere anbefale å overnatte? Vi trenger ikke luksus, men vil unngå veggedyr. Anonymkode: f1ecc...d0b
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar Hva kan du tåle mtp pris? Det er masse hoteller i London. Velg noe som er praktisk ift hva dere skal Anonymkode: 63022...b13 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Skrevet 11. januar Det kommer jo helt an på hva dere skal. Jeg ville bodd i nærheten av mest mulig av det dere vil se, man kaster bort mye tid på å bo usentralt og ta tuben frem og tilbake. Plutselig streiker den også. Selv foretrekker jeg noe rundt Covent Garden eller Piccadilly circus. Anonymkode: ff9e4...ea3 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar Vi bodde i Holborn sist vi var i london: https://www.booking.com/Share-UAtB8Ko Veldig tett på tottenham court road og kort vei til alt! Anonymkode: 8bb82...c58
monican94 Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar St.giles har vi bodd flere ganger, sentralt og ålreit. Heter nå bare stg tror jeg
AnonymBruker Skrevet 11. januar #6 Skrevet 11. januar Strand Palace, nær alt. Anonymkode: 7c8d1...880
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Skrevet 11. januar monican94 skrev (49 minutter siden): St.giles har vi bodd flere ganger, sentralt og ålreit. Heter nå bare stg tror jeg Dette hotellet har veldig mange dårlige anmeldelser Anonymkode: 5a9a8...f25 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar #8 Skrevet 11. januar Jeg bodde på Marina hotel sist jeg var i London og var fornøyd med det. Sentralt ift tube og buss, og det meste jeg hadde behov for, rent og ok rom. Anonymkode: c42da...f98
AnonymBruker Skrevet 11. januar #9 Skrevet 11. januar monican94 skrev (2 timer siden): St.giles har vi bodd flere ganger, sentralt og ålreit. Heter nå bare stg tror jeg Her har vi bodd med jobb en gang. Helt jævlig, eneste positive er plasseringen. Anonymkode: 8bb82...c58 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #10 Skrevet 12. januar Sjekk Premier Inn, ingen luksus, men rent, og pålitelig standard. Travelodge er også stort sett ok, men der er det litt mer variasjon mellom de ulike hotellene i kjeden. Hvilken flyplass kommer dere til? Jeg pleier som oftest å velge et Premier Inn/Travelodge nær jernbanestasjonen jeg kommer til fra flyplassen. Anonymkode: 00f00...1ae 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #11 Skrevet 12. januar Vi bor alltid på et av hotellene på Russell square (Royal National eller President hotel, for eksempel). Det er fantastisk når man lander på Heathrow og bare tar t-banen derfra rett til hotellet. Og hvis vi lander på Gatwick tar vi lokaltog til St.Pancras, som er en kort spasertur unna hotellene. Gangavstand til det meste, og bussforbindelse til mange steder (direkte buss til Camden, og Southbank, for eksempel) Anonymkode: 3e9c0...700 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #12 Skrevet 12. januar London er den byen du får minst overnatting for pengene i Europa. Forvent et lite rom med knapt plass til kofferten. Anonymkode: 418f9...a9b 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar #13 Skrevet 12. januar Jeg har bodd på Novotel i Wembley flere ganger. Avhengig av hva dere skal og hvor mye bane dere orker/har lyst til å ta, så er det litt usentralt. Men det er outlet senter og spisesteder i nærheten, leikeplasser osv. Pene rom, god frokost og god service. De har pleid å ha gode kampanjer, så prisene hsr vært meget fine. Men nå har jeg ikke vært der på over tre år. Novotel-kjeden har flere hoteller. Verdt å sjekke ut kampanjene hvert fall. Om dere treffer på en kampanjeperiode, får dere mye for pengene 😊 Anonymkode: 800eb...117
AnonymBruker Skrevet 12. januar #14 Skrevet 12. januar Se på Zedwell hotellene. Mange av disse er relativt nye og de finnes i forskjellig størrelser alt etter hvor mange personer. Rommene er uten vindu og ligger som oftens i underetasje med lydisolerte rom. Uten vindu er hele konseptet. Uansett, så kan du ikke gradere deg mot veggdyr. De kan være på The Ritz like mye som et shabby hotell i Bayswater. Anonymkode: 76d0b...2b1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #15 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): London er den byen du får minst overnatting for pengene i Europa. Forvent et lite rom med knapt plass til kofferten. Anonymkode: 418f9...a9b Et lite rom? Kanskje ts skal bo på The Savoy… Anonymkode: 5a9a8...f25
AnonymBruker Skrevet 12. januar #16 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Et lite rom? Kanskje ts skal bo på The Savoy… Anonymkode: 5a9a8...f25 Poenget er at fire stjerner i London tilsvarer tre her hjemme og fem tilsvarer fire. Det er generelt lav standard på hotellene og smått. Hvis du vil betale litt så kan jeg anbefale The Royal Horseguards Anonymkode: 7c8d1...880 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #17 Skrevet 12. januar Jeg pleier å bruke hotels.com, sette på de filterne jeg trenger, og så kikke på kartet. Denne gangen skal vi f.eks. til Harry Potter Studios og da tar vi tog fra Euston, så jeg kikker etter hoteller i nærheten av Euston. En annen gang skal vi noe annet og da kikker jeg i et annet område. Greit å narrow it down a little først. Anonymkode: 9a722...6ac 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar #18 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2026 den 20.11): Et lite rom? Kanskje ts skal bo på The Savoy… Anonymkode: 5a9a8...f25 Jeg har hatt suite på The Ritz. Selv der var det ikke danseplass. Anonymkode: 418f9...a9b
AnonymBruker Skrevet 14. januar #19 Skrevet 14. januar Jeg bodde her med døtrene på jentetur i 2022, likte det godt. Rett ved stasjon med tuben, gangavstand til Hyde park, men allikevel stille og rolige rom. Fikk god pris rett etter covid, men har blitt endel dyrere etter det. https://www.millenniumhotels.com/en/london/millennium-gloucester-hotel-london-kensington/#/ Anonymkode: eb121...323 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #20 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bodde her med døtrene på jentetur i 2022, likte det godt. Rett ved stasjon med tuben, gangavstand til Hyde park, men allikevel stille og rolige rom. Fikk god pris rett etter covid, men har blitt endel dyrere etter det. https://www.millenniumhotels.com/en/london/millennium-gloucester-hotel-london-kensington/#/ Anonymkode: eb121...323 Meldte meg inn i kundeklubb og fikk endel avslag av det som et tips! Anonymkode: eb121...323
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå