Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har vært venner med han åresvis.

Og forelsket nesten like lenge. Nå orket jeg ikke å skjule følelsene lenger og fortalte om de til han. Har hatt et lite håp om at det var gjensidig. Vi har det så fint sammen, lik smak, kan snakke om alt. Han er den perfekte mann for meg.

Men han har ikke de samme følelsene som jeg har.

Jeg er så ufattelig trist. Vi kan ikke være noe særlig sammen etter dette. Han er redd for å såre meg, for før eller senere treffer han en han blir forelsket i.

Jeg orker ikke å være vitne til det.

Noen her som har noen gode oppmuntrende råd.

Har det fryktelig vondt nå og savner han noe så forferdelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Huff og huff :tristbla:

Jeg vet nøyaktig hvordan du har det nå, dessverre.

Møtte også mannen jeg har drømt om for alltid - som om alle bitene falt på plass.

Investerte så veldig mye av meg selv, og håpet i det lengste at det skulle gå som jeg ønsket.

Vet ikke helt hva jeg skal si til deg :tristbla: siden jeg sliter med de samme tankene selv. Men man må bare si til seg selv at man lever gjennom det. Og at det blir mindre sårt etterhvert..

Jeg tror dere gjør et helt rett valg når dere har avgjort at dere ikke skal ses igjen..ihvertfall på en stund til følelsene dine har roet seg.

Jeg hadde muligheten til å opprettholde det vi hadde :roll: uten å få det jeg ønsket meg. Det er ikke en særlig fin situasjon for den med følelser. Ikke for å snakke om å være vitne til at han er med/blir sammens med andre.

Den smarte tingen er definitivt å holde avstand.

Huff, dette ble kanskje ikke så veldig oppmuntrende. Men si til deg selv at en dag er det ikke like vondt, og at fordi om han var rett for deg var det tydeligvis ikke "ment to be".

Du kommer garantert til å treffe en som gjengjelder de følelsene for deg og desto før du legger dette bak deg, desto raskere skjer nettopp det.

Vær så snill å prøv å ikke gå ulykkelig forelsket for lenge, det er så utrolig destruktivt for en.

Lykke til!

Skrevet

Det er vondt å ha det vondt..... Men han er ikke mannen i ditt liv. Det beviste han jo...;)

Så mannen i ditt liv har du ikke truffet enda :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nok en natt uten søvn.

Det verste er at jeg har mistet min aller beste venn.

Ingenting gleder meg lenger,. Framtiden uten ham er dyster og trist.

Tenk hvis jeg bare hadde klart å være venn med han.

Men det nyttet ikke. Jeg har alt for sterke følelser for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...