AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:14 #21 Skrevet mandag kl. 12:14 Kan barnet ha noen mangler? Altså, at legen kan teste hen for vitaminmangel. Anonymkode: ca365...dfb
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:25 #22 Skrevet mandag kl. 12:25 3åringen her spiser eggeskall og lasagneplater 😅. Da hun var yngre spiste hun løvetann og rognebær. 🤣 Anonymkode: 281ab...0db
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:29 #23 Skrevet mandag kl. 14:29 Vi snorta alt mulig rart av matvarer i pulverform på ungdomsskolen, tidlig 2000-tallet. Utrolig nok ingen av oss som ble cokeheads! o.O Anonymkode: addfa...714
Alice123 Skrevet mandag kl. 20:15 #24 Skrevet mandag kl. 20:15 AnonymBruker skrev (På 10.1.2026 den 23.33): Jeg har en kusine som knasket en boks med trankapsler hvis de ikke fulgte med. Mannen min drakk sanasol Og selv likte jeg veldig godt suketter.. Det kan gå over dette her. Tror ikke min kusine er like glad i tran som voksen 😄 Anonymkode: 49af0...ee1 Jeg knasket også trankapsler som godteri, og drakk sanasol. Samt alt av krydder, og pulverbuljong, og mel, og kunne spise fulle glass med sylteagurk for å så drikke laken. Var veldig misunnelig på dyra som hadde saltstein å slikke på. Aner ikke hvorfor, annet enn at det smakte godt? Det var ikke på grunn av sult eller vitamin/mineralmangel. Det ga seg rundt femårsalderen om jeg husker rett.
Eilis Skrevet mandag kl. 20:28 #25 Skrevet mandag kl. 20:28 Sønnen min på 3 kan spise på en sjampinjong som et eple🙈 Ville ha krydder på maten her for leden og hentet paprikakrydder. Ja tenkte jeg, er jo bare sunt å utforske. Hadde en haug på tallerkenen som han spiste med fingeren, fylte på så han syntes visst det var godt 😂 Hva i alle dager gjør det, værsågod ! Helt normal oppførsel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå