Gå til innhold

Er jeg utålmodig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Er singel og ønsker et forhold. Det har gått 1,5 år siden jeg møtte en jeg likte godt. Det ble ikke noe mer. Blir bekymret for at jeg ikke kommer til å møte noen. 

Er jeg veldig utålmodig? 

Anonymkode: 458b6...354

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg vet om deg er at du er dårlig på å legge frem relevant informasjon for å faktisk få gode svar. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Aliquis skrev (8 minutter siden):

Det eneste jeg vet om deg er at du er dårlig på å legge frem relevant informasjon for å faktisk få gode svar. 

Hva lurer du på? Jeg ønsker bare å vite om andre møter potensielle kjærester ofte, eller om det tar tid mellom hver. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hva lurer du på? Jeg ønsker bare å vite om andre møter potensielle kjærester ofte, eller om det tar tid mellom hver. 

Det vet du svaret på selv. 

Anonymkode: 3ee40...e04

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er kvinne er det ingen fare.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For min del gikk det 9 mnd fra eksen flyttet ut til jeg traff min nåværende kjæreste. Jeg trives ikke som singel og har aldri hatt det bedre enn jeg har nå ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Er du 15, er du 36 og ønsker fire barn, er du 58 og skilt etter 20 års ekteskap? Leter du på aktuelle arenaer, eller venter du på at noen kommer til deg? Du kan jo lengte uansett, for all del. Det er heller ikke noe galt i å være utålmodig, så jeg vet ikke helt hvilken betydning det skulle hatt om du bør kalles utålmodig eller ei.

Men både situasjonen din, og hva du gjør for å møte noen, betyr jo masse. Hvis du er 22, gjør null for å møte noen, har avvist en del kandidater og likevel synes veldig synd på deg selv for tiden som går vil jeg beskrive deg som utålmodig og samtidig tenke det er liten grunn til det. Det er helt i orden å være det, men da ville jeg tenkt du gjør klokt i å roe ned så godt du kan. Hvis du gjør alt du kan i din jakt på en partner, og når du finner ham betyr mye for fremtiden din fremfor bare å være litt frustrerende underveis, er jo saken en annen. Da skjønner jeg mer av det hvis panikken brer om seg. 

Til syvende og sist betyr det nå lite om du burde være bekymret eller ei og om du bør omtales som utålmodig eller ei. Du synes det er kjipt. Det er kjipt å føle på. Og om du føler på det eller ikke betyr ingenting for sannsynligheten for at du finner noen. Så får du holde hodet oppe videre i jakten. 

Anonymkode: f2732...c52

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Du skriver veldig lite om deg selv, og hva du gjør eller ikke gjør for å møte noen. Sånn sett vanskelig å svare på spørsmålet du stiller.

Selv er jeg mann som for øyeblikket ikke dater, men tenker å dra på date(r) i år. Det er noe jeg må legge en del arbeid i selv, fordi jeg egentlig ikke er en veldig utadvendt person så jeg må langt ut av komforsonen. Jeg må forberede meg på å utlevere meg selv og å bli avvist. Det gjør vondt, men alternativet å være alene resten av livet er vondere. Kanskje treffer jeg hun jeg skal være sammen med i år, eller kanskje ikke. Men min egen innsats for å oppnå det jeg ønsker skal det ikke stå på.

Ikke tenk så mye på hvor lenge du har vært singel eller når du sist møtte noen du likte. Tenk heller på hva du kan gjøre for at 2026 kanskje blir året du møter kjærligheten ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært singel i mer enn 10 mnd, det var veldig frivillig. Så jeg vet ikke hva som er normalt.

Anonymkode: 29d87...9ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...