AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar Hallo Har kjøpt meg leilighet (borettslag). Hadde overtakelse den 7. januar i år. Lurte på hvor lang tid det tar å bli registrert inn på borettslagets system? Tenkte da på fakturering. Anonymkode: 8d851...45a
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Skrevet 10. januar Jeg overtok 01.12 i fjor og har enda ikke kommet inn i systemet. Anonymkode: 0c207...19b
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hallo Har kjøpt meg leilighet (borettslag). Hadde overtakelse den 7. januar i år. Lurte på hvor lang tid det tar å bli registrert inn på borettslagets system? Tenkte da på fakturering. Anonymkode: 8d851...45a Det kommer an på hvor snart megleren sender informasjon til boligbyggelaget. Anonymkode: 34840...7aa 1
TBL12 Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hallo Har kjøpt meg leilighet (borettslag). Hadde overtakelse den 7. januar i år. Lurte på hvor lang tid det tar å bli registrert inn på borettslagets system? Tenkte da på fakturering. Anonymkode: 8d851...45a Etter min erfaring fra Obos borettslag tar det ca 14 dager. Det kan sikkert variere mellom forskjellige boligbyggelag hvor mange eierskifer de har og kapasiteten til avdelingen som gjør endringen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå