Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi har jentekveld er ofte mannen i huset vi er i med om han ikke har noe annet å gjøre, men som regel etterstreber de å finne seg noe annet eller bare ta en tur på butikken - gjerne i nabokommunen, så vi får et par timer alene først. Det har aldri vært et problem om husets beboere er med.

Anonymkode: 9ce6d...def

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt like overrasket som deg ts, om jeg ikke fikk være med når det er andre som har med sine menn. Ren jentekveld hadde jeg ikke orket, er heller på kino og kjører en tur da.

Jeg hadde spurt hvorfor jeg ikke fikk være med når det er andre damer som har med sine menn. 

Anonymkode: 21482...17c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, tror også de fleste damer hadde blitt litt såret om typen inviterte til guttekveld en fredag i felles hus. Og bedt dama holde seg unna, men samtidig invitert tre andre damer. 

Selv jeg hadde rynket på nesen da. 

Anonymkode: f1ce9...6d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså, tror også de fleste damer hadde blitt litt såret om typen inviterte til guttekveld en fredag i felles hus. Og bedt dama holde seg unna, men samtidig invitert tre andre damer. 

Da er det ikke guttekveld lenger.

Det utgjør en forskjell på de to eksemplene TS viser til.

Anonymkode: e4b8c...3ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Men i kveld kom det 3 menn også, så hun har da i praksis hjemme fest uten å innvitere meg.

Anonymkode: ab7f0...b73

Hun bruker deg for pengene høres det ut som.

Anonymkode: 1eb60...737

AnonymBruker
Skrevet

"Hyggelig at disse mennene får delta på damekveld mens jeg må holde meg unna. Det var også hyggelig å kjenne deg". Slik ville min deltagelse på den damekvelden vært. 

Anonymkode: 46dc7...cc8

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi vet ikke om dette er merkelig av kjæresten. For etter mye om og men så kommer det frem at disse tre mennene ikke er invitert av kjæresten, men har blitt med den ene venninna dit. 

Men så velger TS likevel å sitte på soverommet. Jada, kjæresten kunne ha kommet å hentet han, men han er da i sitt eget hus og kan ta litt ansvar selv og gå ut også, når dette ikke ble en jentekveld likevel.

Anonymkode: 77f34...74c

Er ikke en så hyggelig følelse å må invitere seg selv. Jeg hadde følt meg uønsket, som en inntrengere og det er lite trivelig. Kjæresten skulle ha invitert han med en gang det viste seg at menn også var tilstede. Virker som at hun har en del å jobbe med når det gjelder empati. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hu er tydeligvis flau over deg, dump hu fort som f...

Anonymkode: 8815b...5cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hun bruker deg for pengene høres det ut som.

Anonymkode: 1eb60...737

Er det ikke hennes leilighet? 

Anonymkode: 28f98...6c4

AnonymBruker
Skrevet

Ts er ihvertfall heldigere enn meg.

Jentekveld neste lørdag. Jeg fikk beskjed om å gå ut av huset. Jeg lagde avtale om å dra til min venninne, som min kone kjenner godt og har jobbet med. Nå er det isfront og tenners gnissel. Kino alene og besøke noen andre var visst planen hun hadde, desverre kom den ikke ut verbalt. Bare ved hjelp av tankekraft. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS forsvant eller?

Anonymkode: ed46b...243

AnonymBruker
Skrevet

Det er nå så meget menn finner seg i, men det beste er at kvinner støtter dama hans i dette tilfellet.

Tro om de hadde støttet ts om han hadde invitert til guttekveld og invitert 3 andre damer 🍿😄

Anonymkode: 50474...9fe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er nå så meget menn finner seg i, men det beste er at kvinner støtter dama hans i dette tilfellet.

Tro om de hadde støttet ts om han hadde invitert til guttekveld og invitert 3 andre damer 🍿😄

Anonymkode: 50474...9fe

Støtter vel egentlig ikke. De bare lanserer et tosifret antall alternative scenarioer. Slik at de ikke nødvendigvis er støtter han, gitt at X er noe som gjør at Y kan rettferdiggjøre at Z skjer. Slik kan algoritmen forsvare at han må sitte på soverommet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, men for de fleste par er nok det en ting som aldri hadde skjedd. Som også situasjonen ts er i ikke hadde skjedd hos de fleste. Heldigvis!

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ts er ihvertfall heldigere enn meg.

Jentekveld neste lørdag. Jeg fikk beskjed om å gå ut av huset. Jeg lagde avtale om å dra til min venninne, som min kone kjenner godt og har jobbet med. Nå er det isfront og tenners gnissel. Kino alene og besøke noen andre var visst planen hun hadde, desverre kom den ikke ut verbalt. Bare ved hjelp av tankekraft. 

Så hun er sur for at du skal henge med venninen din? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.1.2026 den 20.22):

Hvis hun har fest der hun inviterer begge kjønn er det ekstremt sært at du må gå og gjemme deg på soverommet!!! 🙈🙈🙈

Anonymkode: 3ac76...20c

Enig.

Anonymkode: 5f24d...63a

AnonymBruker
Skrevet
Erixon skrev (57 minutter siden):

Så hun er sur for at du skal henge med venninen din? 

Jepp. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.1.2026 den 20.33):

Å praktisere jentekveld og guttekveld er teit for alle over 13 år.

Ja du har rett til å bli sur om du ikke får bli med på blandafest.

Anonymkode: fd8db...5bd

Det er absolutt ikke "teit". Om vennegjengen fra studiene skal møtes, er det trasig om én av kjærestene er med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Da er det ikke guttekveld lenger.

Det utgjør en forskjell på de to eksemplene TS viser til.

Anonymkode: e4b8c...3ac

Gjør det? 

Det står "dame fest" i overskriften og jentekveld i innlegget.

AnonymBruker
Skrevet

At samboeren skal ha jentekveld der hun gjerne vil være i fred med venninnene i leiligheten høres da absolutt ikke ut som mye å forlange når det kun skjer 2-3 ganger i året. Men at det skulle være jentekveld nå og at tre menn kom mens du ikke var invitert (?) - det er kjemperart og ugreit. Hva var situasjonen egentlig? Var det meningen at det skulle være bare jenter, men så ble det endret til at det var greit at noen hadde med kjæreste/mann uten at du fikk beskjed? Eller var det bare noen som tok med seg mennene sine uventet? Veldig merkelig. 

Men det største problemet er vel egentlig at du ikke har noen venner eller noe å ta deg til de få kveldene i året at hun vil ha besøk av venninner. Det blir litt merkelig at du skal gjemme deg på soverommet hele kvelden, og da får de jo heller ikke ordentlig space til jentekvelden når en mann kommer i blant og skal hente seg mat og drikke osv. Råder deg til å prøve å bli litt mer kjent med folk der du bor, kanskje prøve noen nye hobbyer. Så får du noen å være med når hun skal ha besøk, og du kan ha guttekvelder hjemme, så drar hun ut på noe. 

Anonymkode: 3f854...53a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...