AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar Siden jeg flyttet til dama for 6 år siden har hun hatt jentekveld hjemme 2-3 gang i året. Kanskje en gang til noen andre i året. Jeg hater disse kveldene her hjemme fordi jeg ikke har noen andre steder å være, har ingen venner her og føler jeg må gjemme meg på soverommet. Forsøke å ikke forstyrre og så videre. Men nå kjenner jeg at jeg er sur. Jeg er selvfølgelig ikke invitert til å delta på disse her og får hint om å holde meg unna, det er helt legit det også, null problem. Men i kveld kom det 3 menn også, så hun har da i praksis hjemme fest uten å innvitere meg. Har jeg rett til å være litt furten her? Kjenner jeg er det Tipper hun kommer til å komme innom meg i løpet av senkvelden og si at jeg for lov til å komme jeg også, men det holder ikke. Anonymkode: ab7f0...b73 2 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Skrevet 10. januar Det er ikke hennes problem at du ikke har venner eller ikke klarer å finne på aktiviteter utenfor huset uten henne. Oppskrifta på å bli singel når man er så hjemmeværende og lite selvstendig. Anonymkode: d56f6...8ef 9 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. januar Populært innlegg #3 Skrevet 10. januar Hvis hun har fest der hun inviterer begge kjønn er det ekstremt sært at du må gå og gjemme deg på soverommet!!! 🙈🙈🙈 Anonymkode: 3ac76...20c 53 1 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Skrevet 10. januar Litt dårlig gjort å ikke invitere deg når det er med andre menn, men hvis du aldri er ute på noe og det skjer så sjelden, så skjønner jeg at hun vil ha en kveld uten deg. Anonymkode: 94efe...65b 1 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Skrevet 10. januar Når det også kommer menn på denne festen, er det veldig spesielt å ikke la deg være med. Hvis hun ikke er interessert i å inkludere deg, skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å være sammen med henne. Men kanskje finne deg en hobby? Anonymkode: ab6ae...8ea 13 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #6 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke hennes problem at du ikke har venner eller ikke klarer å finne på aktiviteter utenfor huset uten henne. Oppskrifta på å bli singel når man er så hjemmeværende og lite selvstendig. Anonymkode: d56f6...8ef Ånei. Det er ikke like lett å bli godt kjent med folk i voksen alder i bygd, synes jeg i alle fall Anonymkode: ab7f0...b73 5 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7 Skrevet 10. januar Å praktisere jentekveld og guttekveld er teit for alle over 13 år. Ja du har rett til å bli sur om du ikke får bli med på blandafest. Anonymkode: fd8db...5bd 10 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar #8 Skrevet 10. januar Jeg syns det er spesielt at hun har invitert andre menn, og ekskluderer deg. Samboeren min har flere omgangskretser enn meg, og hinter gjerne om at jeg kan møte ei venninne hvis han har invitert kompiser hjem, men han gjør det også veldig klart og tydelig at jeg mer enn gjerne må bli, hvis jeg ønsker det. Men ærlig talt, hvor kult er det for meg å være med på guttekvelden? Jeg føler selv at jeg legger en demper på stemningen. Har han derimot invitert både kompiser og venninner, så har jeg selvsagt også vært inkludert. Da har han gjerne invitert venninnene sine, så jeg kan få muligheten til å utvide min egen omgangskrets. Anonymkode: 35d48...529 4
Million Skrevet 10. januar #9 Skrevet 10. januar Jeg hadde blitt sur om det kom andre menn på festen (og du er mann?) og du ikke fikk lov å komme på festen. Skjønner ikke helt hvorfor, men det kan kanskje ha sammenheng med at du sikkert er lite utenfor husets fire vegger på egenhånd, men "alltid hjemme" etter arbeidstid. Kanskje hun vil ha en frikveld fra deg i blant? Skriver dette fordi du skriver at du ikke har venner og familie i området, så da antar jeg du ikke er hjemmefra særlig ofte, men alltid er hjemme og "henger på" henne? Det er likevel lov å bli litt muggen ja, når andre menn er på festen. Er disse mennene venner av henne, eller er de partnerne til venninner av henne og får lov å bli med? 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar #10 Skrevet 10. januar Veldig rart. Jeg ville følt meg som en bikkje som ble låst inne på et rom… Anonymkode: 54a53...e9e 7
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når det også kommer menn på denne festen, er det veldig spesielt å ikke la deg være med. Hvis hun ikke er interessert i å inkludere deg, skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å være sammen med henne. Men kanskje finne deg en hobby? Anonymkode: ab6ae...8ea Nei begynner å stille noen spørsmålstegn til dette forholdet jeg også. Men vi har et barn sammen og ting er liksom på plass. Har fler hobbyer, mest i garasjen. Kjeder meg egentlig aldri, men orker ikke henge uti der utover natten Anonymkode: ab7f0...b73 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er ikke hennes problem at du ikke har venner eller ikke klarer å finne på aktiviteter utenfor huset uten henne. Oppskrifta på å bli singel når man er så hjemmeværende og lite selvstendig. Anonymkode: d56f6...8ef Men her forteller han at det også kom menn…. Hvorfor skal han sitte på rommet da?? Og uansett, er en i forhold, og vet at partner ikler har så mange venner osv, SÅ TAR MAN HENSYN! Du fremstår som spesielt dum og egoistisk i svaret ditt! Idiot, vil jeg kalle deg 😊 Anonymkode: f664a...88d 6 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #13 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Å praktisere jentekveld og guttekveld er teit for alle over 13 år. Ja du har rett til å bli sur om du ikke får bli med på blandafest. Anonymkode: fd8db...5bd Er da helt greit det?????!!! Men - i akkurat dette tilfellet, synes jeg TS sin samboer er merkelig! Anonymkode: f664a...88d 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #14 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei begynner å stille noen spørsmålstegn til dette forholdet jeg også. Men vi har et barn sammen og ting er liksom på plass. Har fler hobbyer, mest i garasjen. Kjeder meg egentlig aldri, men orker ikke henge uti der utover natten Anonymkode: ab7f0...b73 Kan du ikke være der barnet er da? Anonymkode: 94efe...65b
Daria Skrevet 10. januar #15 Skrevet 10. januar Hvor er barnet mens hun har fest og du gjemmer deg på soverommet? At man får ha stua "i fred" et par kvelder i året høres ikke så urimelig ut, enten det er for jentekveld eller en naturlig avgrenset gruppe (kollegaer, studiekamerater el.l.). Er det en mer blandet gruppe venner, er det sært at du ikke er inkludert. 4 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #16 Skrevet 10. januar Hadde hun invitert disse mennene? Eller kom de i følge med noen? Pleier dere ofte ha fester sammen, utenom disse 3 kveldene hun har jentekveld? Er hun ofte ute med venner ellers, uten deg? Anonymkode: 18399...ba0 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #17 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du ikke være der barnet er da? Anonymkode: 94efe...65b Barnet er til svigerfar og kommer godt over ends der, så ja jeg kan det. Kan vel dra fler steder, bare at det er 2-3t å kjøre også. Men det her handler ikke om det egentlig Anonymkode: ab7f0...b73 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #18 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde hun invitert disse mennene? Eller kom de i følge med noen? Pleier dere ofte ha fester sammen, utenom disse 3 kveldene hun har jentekveld? Er hun ofte ute med venner ellers, uten deg? Anonymkode: 18399...ba0 Nei, ene er typen til ene venninda og 2 andre er vel venner av han tror jeg. Tror ikke hun har innvitert disse. Vi er på fest en gang i året kanskje, er i perioder ute med venner et par ganger i uka ellers nesten aldri. Anonymkode: ab7f0...b73 1
BobbySocks Skrevet 10. januar #19 Skrevet 10. januar Altså, du må gjemme deg på soverommet mens de fester? Høres sjukt sært ut. 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar #20 Skrevet 10. januar Fader, hadde gubben min sparka meg utav huset, eller bedt meg gjemme meg på soverommet fordi han skulle ha "guttastemning", og så kom det damer!!? Da hadde det blitt månelyst i stua. Kommer det menn så er det helt naturlig å inkludere deg. Utover det så er det ditt hjem også, så tenker du kan vere nøyaktig hvor det passer deg. Bare sært. - har hatt jentekvelder her i hus også, men da på fine sommerkvelder der vi kan sitte ute. - Han kan fint vere med å ta ei øl eller to, men merker meg att han "gjemmer" seg selv helt frivillig utover kvelden. Anonymkode: 044f1...78a 4 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå