AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:37 #1 Skrevet lørdag kl. 16:37 Har pleid å bruke Drivstoffappen en del tidligere, både sjekke priser og oppdatere priser. Siste tiden har det vært mye mas om abonnement, noe jeg ikke er interessert i. Nå skulle jeg sjekke prisene, og fikk da bare opp noen få stasjoner og info om at jeg må tegne abonnement for å se prisen hos flere stasjoner. Er det bare jeg som synes det er merkelig at en må betale for noe som egentlig er styrt av brukerene? Den fungerer vel bare fordi prisene blir oppdatert av brukerene? Anonymkode: c9465...a6d
TBL12 Skrevet lørdag kl. 16:53 #2 Skrevet lørdag kl. 16:53 Tolker nettsiden som betalt bruker ikke er nødvendig, men det gir flere funksjoner og slipper reklame. De som står bak trenger noe inntekter for å utvikle appen og drifte server som lagrer data. Artikkel fra 2022 om utviklere: https://www.nettavisen.no/okonomi/sander-og-syver-24-lagde-app-na-skal-de-spa-drivstoffprisene/s/5-95-602084 Informasjon om abonnement: https://drivstoffappen.no/abonnement
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:26 #3 Skrevet søndag kl. 17:26 Etter nytt så får du kun opp nærmeste på x antall km. De andre får en ikke uten betaling. Utrolig kipt . Vi har 2 stasjoner 18 km unna og de andre ligger 21 km unna. Så nå får vi kun opp de som er 18 km som altid er dyrere og motsatt av det vi pleier å kjøre Så for oss nå så er det for å se så må vi betale, eller vi må kjøre 2 km så sjekke appen Anonymkode: 922a2...d65
TBL12 Skrevet søndag kl. 20:12 #4 Skrevet søndag kl. 20:12 De som står bak ønsker trolig flere betalende brukere. Løsning blir å betale, eller finne en annen tilsvarende (gratis) tjeneste. Eller bruke appen når en er nær nok.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:14 #5 Skrevet søndag kl. 20:14 Jeg får ikke bruke den uten å registrere meg, det har jeg ikke giddet, alle stasjoner er mer enn 25km fra meg så greit å vite jeg slipper å kaste vekk tid på profil. Da slår jeg meg heller sammen med en venn som bestemmer seg å betale så kan vi dele på den. Anonymkode: 22670...2f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå