Gå til innhold

Varme hansker - finnes det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får iskalde fingre når jeg bruker hansker. Men det må da finnes noen som er bedre enn de jeg har prøvd. Ellers finnes det noen oppladbare??? Takknemlig for alle tips.

Anonymkode: ec7d4...add

Videoannonse
Annonse
Skrevet

https://www.tek.no/samletest/i/l36j6e/beste-varmehansker?srsltid=AfmBOorqadAc6Joo-UGkr8xwOfkmsAqUV4VhfrTs1UCWI-8-IXWs4nrn

Det finnes hansker med varme i ja, se linken. 

Selv bruker jeg disse fra Sportoutlet om dagen: https://sportoutlet.no/klaer/hansker-og-votter/product/118428?c=15887 Blir ofte kjempekald på hendene akkurat når jeg skal ut. Disse har fungert veldig bra, men det forutsetter nok at de ikke blir våte pga. materialet. Ender ofte opp med at jeg tar hanskene av etter ei stund fordi hendene blir veldig varme. 

Anonymkode: d3ee9...6c6

Skrevet

Mine har ull i seg, men hvis jeg ikke rister på henna og kniper henna før de blir varme, er jeg iskald på henna. Nesten neglsprett inni hanskene. Jeg syns hansker er finere enn vanter og votter i ull 

Anonymkode: 1cf20...317

Skrevet

Er usikker på om du sikter til skinnhansker. Mine har ull inni, som sagt. 

Anonymkode: 1cf20...317

Skrevet

Jeg har hansker med lammepels på innsiden, men vottene med lammepels holder hendene enda varmere.

Anonymkode: 796fb...abc

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke bruke hansker på vinteren, blir alltid iskald. Bruker heller votter, de holder meg god og varm på hendene. 

• Liker 4
Skrevet
-jk- skrev (4 minutter siden):

Jeg kan ikke bruke hansker på vinteren, blir alltid iskald. Bruker heller votter, de holder meg god og varm på hendene. 

Samme her. Og eg har gjerne eit par tynne bommullshanskar inne i vottane på ekstra kalde dagar. 

Anonymkode: 25471...9c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samme her. Og eg har gjerne eit par tynne bommullshanskar inne i vottane på ekstra kalde dagar. 

Anonymkode: 25471...9c1

Det vil jo bare gjøre deg kaldere? Hold fingrene samlet - det er det varmeste. Ullvotter med vindtett trekk utenpå og å få god puls ut i hendene holder deg varm. 

Anonymkode: 91935...9a5

Skrevet

Tovede ullvotter er det aller beste for å holde varmen på hendene.

Anonymkode: edebd...060

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg må ha to lag. Først et par middels tykke hansker, så tovede ullvotter utenpå.

Anonymkode: f994c...ee4

Skrevet

Jeg har best erfaring med hestra. Bruker disse når jeg er lenge ute i kulden og holder meg god å varm. Bruker de også når jeg står på snowboard. 

https://www.antonsport.no/hestra-49-army-leather-heli-ski-gloves-p183/100-svart-5-v999?gclid=Cj0KCQiAsY3LBhCwARIsAF6O6XgnelN_WJD7swjXmTVjPbCuidRIAeECiXv0T_MwZx_ogsZKcQGVVHcaAnM6EALw_wcB

Jeg foretrekker votter til hverdags og velger kun handsker når jeg skal bruke hendene mer. Når jeg bare skal til og fra t banen har jeg ikke behov for disse. Bruker da enten gode strikke votter, dunvotter eller skinnvotter med ullfor. 

Anonymkode: 6257e...ed4

Skrevet

Jeg bruker skinnvotter fra Hestra med ullfor.

Anonymkode: 23172...14f

Skrevet

Jeg har ikke funnet noen hansker som holder mine fingre varme i disse kuldegradene som herjer nå når jeg skal være lenge ute, fôrede votter er det som gjelder.

Anonymkode: 34ea1...08f

• Liker 1
Skrevet

Bruker kun dunvotter eller flere lag.
Avhengig av hva jeg skal. Skitur er oftest flere lag, hansker med ullvotter utenpå fra start til jeg blir varm. 
Så kan jeg ta av ullvottene. Annen utendørsaktivitet uten å bli varm må jeg ha dunvotter. Da er jeg alltid varm :)

Anonymkode: ce317...74f

Skrevet

Jeg har også sånne fingre som ikke går an å holde varme med hansker. Har prøvd det meste, fra tynn til tykk ull, hestra og skinnhansker med saueskinn inni, men det funker overhodet ikke - på meg. Men de funker godt på samboer og min mor🤷🏼‍♀️ 

Hansker har jeg barr gitt opp. Jeg kjører utelukkende votter 😊

Skrevet

Slike til slalom er litt varme. Men slår aldri votter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...