AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar Andre som har en mann hvor sæden er nesten helt blank? Ikke noe som har endret seg nå altså, det har vært sånn de 10 årene jeg har kjent han. Masse sprut men ikke hvit/lysgrå sånn som jeg trodde var mest vanlig. Minner egentlig mest om min egen squirt. K47 Anonymkode: cb004...bd4 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Andre som har en mann hvor sæden er nesten helt blank? Ikke noe som har endret seg nå altså, det har vært sånn de 10 årene jeg har kjent han. Masse sprut men ikke hvit/lysgrå sånn som jeg trodde var mest vanlig. Minner egentlig mest om min egen squirt. K47 Anonymkode: cb004...bd4 Synes du det er dumt? Tenner du mer på den andre typen sæd som du beskriver? Anonymkode: 55bed...69e
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Skrevet 10. januar Lurer også på om han har barn. En mann som var på vei til å skifte kjønn og gikk på hormoner sa han endte opp med sånn sæd du beskrev nettopp. Anonymkode: 45afe...67f
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Skrevet 10. januar Han runker trolig mye. Anonymkode: 1f831...462 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #6 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han runker trolig mye. Anonymkode: 1f831...462 Hvorfor sier du det? Får du blank sæd når du runker mye? Anonymkode: 55bed...69e 1 2
Soft mann Skrevet 10. januar #7 Skrevet 10. januar (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor sier du det? Får du blank sæd når du runker mye? Anonymkode: 55bed...69e Ja den blir blankere da. men min og er ganske blank. ingen lukt eller svært svak lukt. Noe eg trodde var normalt, men flere har kommentert. Eg er ikke den du spurte om dette Endret 10. januar av Soft mann 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #8 Skrevet 10. januar Han har ikke barn, vi har mye sex og han runker en del i tillegg. For meg gjør det ingenting, jeg barer lurer på om det er vanlig. Har ingen problem med å suge han, det er både smak og luktløst, og store mengder 🤭 TS Anonymkode: cb004...bd4 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvorfor sier du det? Får du blank sæd når du runker mye? Anonymkode: 55bed...69e Ja Anonymkode: 836ed...2ed
AnonymBruker Skrevet 10. januar #10 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han har ikke barn, vi har mye sex og han runker en del i tillegg. For meg gjør det ingenting, jeg barer lurer på om det er vanlig. Har ingen problem med å suge han, det er både smak og luktløst, og store mengder 🤭 TS Anonymkode: cb004...bd4 Hvis det ikke betyr noe for deg, så har det vel ingenting å si hvordan andres ser ut? Anonymkode: 55bed...69e
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Skrevet 10. januar Noen har sånn etter de kommet og pre cum er også litt blank. Anonymkode: 22421...63f 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): pre cum er også litt blank. Ikke litt blank, men helt blank, vel? Anonymkode: 55bed...69e 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #13 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han runker trolig mye. Anonymkode: 1f831...462 Du har ikke peiling på dette ser jeg... Anonymkode: 8ba5b...e72 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #14 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis det ikke betyr noe for deg, så har det vel ingenting å si hvordan andres ser ut? Anonymkode: 55bed...69e Hva er det for en kommentar ? Jeg spør fordi jeg genuint lurer på det - ikke for at det betyr noe for eller imot hva jeg synes eller føler for min egen mann.. 🙄 Anonymkode: cb004...bd4 1
Bamseklemmer Skrevet 11. januar #15 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Andre som har en mann hvor sæden er nesten helt blank? Ikke noe som har endret seg nå altså, det har vært sånn de 10 årene jeg har kjent han. Masse sprut men ikke hvit/lysgrå sånn som jeg trodde var mest vanlig. Minner egentlig mest om min egen squirt. K47 Anonymkode: cb004...bd4 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han har ikke barn, vi har mye sex og han runker en del i tillegg. For meg gjør det ingenting, jeg barer lurer på om det er vanlig. Har ingen problem med å suge han, det er både smak og luktløst, og store mengder 🤭 TS Anonymkode: cb004...bd4 Jeg har samme svar som @Soft mann og en til.. Den positive årsaken til at sæden nesten er helt blank, er masse utløsninger👏🤭 Sæden blir da smaksvak, luktsvak.. I tillegg økes lystdråper og sæd-produksjonen til større mengder. Når disse to væskene blandes, blir sæden slik du beskriver den. Men den blandingen blir også litt tynnere en "vanlig" sæd. "Når det smaker pyton av sæden" Den negative årsaken kommer av lite utløsninger.. Altså smaken kommer pga gammelsæd, som har ligget for lenge i sædblæra👍"NB: Sæd som gått ut på dato.. bør ikke drikkes, fordi sæd er fersvare!!!" Og dette blir lett å forstå hvorfor: noen kvinner hater smaken, mens andre kvinner gleder seg å gape over😉 Og med dette kommer kampanjen: Onaner mere! 😅Det gir både helsegevinst og mange andre positive fordeler.. Ikke minst de fordelene, under teppenet med en kvinne🥰 1 1
sjenert_gutt Skrevet 11. januar #16 Skrevet 11. januar Har hendt her ja, når jeg er kåt lenge før jeg tømmer meg
Even Tuell Skrevet 14. januar #17 Skrevet 14. januar Helt vanlig med hyppige utløsninger. Kroppen er raskere til å lage sædvæsken (som sædceller blandes ut i). Så etter en utløsning eller to er kroppen nærmest tom for sæd, sædceller og sædvæske. Etter flere utløsninger på rappen blir det både mindre mengde og tynnere konsistens... etter hvert nærmest bare saltvann. Får kroppen noen timer på seg, klarer den å produsere mer sædvæske med normal konsistens. Gi det en stund til, så blir flere sædeller klare og den får den mer klassiske hvitaktige fargen. Går det enda mer tid begynner konsistensen å bli tykkere igjen. Er det lenge siden sex og utløsning kan det være ganske tykke greier som kommer ut. Det fine er at kroppen er flink til å tilpasse seg et høyere aktivitetsnivå. Har man sex oftere blir kroppen også flinkere til å produsere mer sæd og man trenger kortere tid mellom hver utløsning for å komme tilbake til normal tilstand. Har man sex flere ganger etter hverandre vil kroppen bli flinkere til å ha "nok på lager", sånn at utløsning 2 og kanskje 3 fremdeles oppleves som sæd og ikke bare saltvann. PS: hyppige utløsninger vil naturlig nok også redusere lukt og smak. En mann som nærmest spruter tjukk grøt med sterk lukt og smak trenger rett og slett å runke / ha sex mer (og kanskje drikke mer).
AnonymBruker Skrevet 15. januar #18 Skrevet 15. januar Bamseklemmer skrev (På 11.1.2026 den 3.17): Jeg har samme svar som @Soft mann og en til.. Den positive årsaken til at sæden nesten er helt blank, er masse utløsninger👏🤭 Sæden blir da smaksvak, luktsvak.. I tillegg økes lystdråper og sæd-produksjonen til større mengder. Når disse to væskene blandes, blir sæden slik du beskriver den. Men den blandingen blir også litt tynnere en "vanlig" sæd. "Når det smaker pyton av sæden" Den negative årsaken kommer av lite utløsninger.. Altså smaken kommer pga gammelsæd, som har ligget for lenge i sædblæra👍"NB: Sæd som gått ut på dato.. bør ikke drikkes, fordi sæd er fersvare!!!" Og dette blir lett å forstå hvorfor: noen kvinner hater smaken, mens andre kvinner gleder seg å gape over😉 Og med dette kommer kampanjen: Onaner mere! 😅Det gir både helsegevinst og mange andre positive fordeler.. Ikke minst de fordelene, under teppenet med en kvinne🥰 Unnskyld hvis jeg må ha det inn med teskje (pun intended 😄): vil mengden kunne øke med hyppigere utløsninger? Jeg skjønner at mengde sikkert er individuelt, men betyr det at en mann som spruter liten mengde, kan få mer med enda hyppigere utløsninger? Jeg tenner sykt mye på mye og kraftig sprut, men mannen min spruter lite og med liten kraft (elsker han og elsker å ha sex med han selv om altså). Vil det også kunne påvirke trykket på spruten? Anonymkode: 8a337...b58 1
Even Tuell Skrevet 15. januar #19 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Unnskyld hvis jeg må ha det inn med teskje (pun intended 😄😞 vil mengden kunne øke med hyppigere utløsninger? Jeg skjønner at mengde sikkert er individuelt, men betyr det at en mann som spruter liten mengde, kan få mer med enda hyppigere utløsninger? Jeg tenner sykt mye på mye og kraftig sprut, men mannen min spruter lite og med liten kraft (elsker han og elsker å ha sex med han selv om altså). Vil det også kunne påvirke trykket på spruten? Anonymkode: 8a337...b58 Nja ... neppe så mye. Så lenge han har nogenlunde regelmessig sex (og det høres det litt ut som dere har), vil enda flere utløsninger neppe gjøre så mye. I den grad enda flere utløsninger vil føre til noe, er det vel mer at utløsning 2 og 3 på samme "runde" blir like stor som den første. Rett og slett at han har mer på tanken. Om du / dere derimot vil ha en større utløsning på første runde, større sprut og mer sæd, har jeg mer tro på lengre sexakt. Utvid forspillet, jobb med å holde han kåt og nærme toppen lengre... edging som det ofte kalles. Jo kåtere og jo lengre, desto kraftigere orgasme og utløsning blir det. La han neeeesten komme og så ro ned, igjen og igjen. Og når han er så kåt og sprengferdig at han nærmest ikke vet hvor han skal gjøre av seg, lar dere orgasmen hans komme. Beste oppskriften på "vulkanutbrudd" jeg har å komme med. Som en bonus er slik type sex gjerne bedre sex. Og kanskje med en større eksplosjon på slutten. 1
Bamseklemmer Skrevet 16. januar #20 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Unnskyld hvis jeg må ha det inn med teskje (pun intended 😄😞 vil mengden kunne øke med hyppigere utløsninger? Jeg skjønner at mengde sikkert er individuelt, men betyr det at en mann som spruter liten mengde, kan få mer med enda hyppigere utløsninger? Jeg tenner sykt mye på mye og kraftig sprut, men mannen min spruter lite og med liten kraft (elsker han og elsker å ha sex med han selv om altså). Vil det også kunne påvirke trykket på spruten? Anonymkode: 8a337...b58 Jepp😄 Jeg ble fasinert av paret "Yummicouple" på twitter, så jeg har twitret en god del med dem. På hjemmesiden deres beskriver mannen hvorfor, og hva som må gjøres. Men nå krever de 29 tokens for "oppskriften", men jeg kan jo avsløre det viktigste til deg. Det er ikke så indviduelt.. alle friske menn kan trene seg til større mengder, fordi det finnes ikke noe biologisk hinder. Det eneste som er individuelt er interessen, fordi den er hjernestyrt. Så det er forskjell på halv og helhjertet forsøk🫡 Det går ikke å "spise" til større mengder, og heller ikke å "spise" seg til bedre smak. Sæd er ferskvare (maks 2 dager), og må serveres fersk, og kvinnen må være kåt.. så jo kåtere hun er, jo bedre "smak".. og jo ferskere, jo bedre "smak"👏 Knipeøvelser er det som forsterker spruten, for prostataen er ei muskel pumpe.. så jo sterkere "pumpe", jo lengre sprut👏 Det som øker mengden er masse knipeøvelser og hyppig tømming. Men man må også sørge for at kroppen får i seg tilstrekkelig vann. Og et sunt kosthold har sine fordeler. Noe vitaminer er bra for testosteronen, andre vitaminer er bra for sædkvaliteten. Dette kan du jo google deg frem til, men testosteronet er jo sexlyst. Så jo høyere testosteron nivå, jo høyere sexlyst👏 I all enkelhet.. knipeøvelser.. høy sexlyst.. hyppige utløsninger øker mengden, men den gjør også produksjonen raskere. I tillegg som en bonus.. lystdråpe mengdene økes proposjonalt👏Helsegevinsten med knipeøvelsene er mange, og det kan forbygge faren for prostatakreft. Jeg er over i det 10. året med knipeøvelser, så jeg er et levende bevis at det hjelper.. Etter det 1. året, fikk jeg en sprut på over 2 meter. Jeg ble så paff at jeg måtte måle lengden.. En annen gang ble jeg paff av mengden, den måtte jeg ta et bilde av. Det komiske med bildet, var at det så ut som "Norgeskartet"😅 "Yummicouple" ble også imponert, av mine "rekorder"👏 Regner med at dette var den teskje du ville vite?🫡 spør gjerne hvis noe må forklares bedre.. Følg rådene mine.. gi det et helhjertet forsøk.. da kan jeg garantere at begge blir fornøyd😄💦 Sprut er fasinerende🥰 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå