Kniv & gaffel Skrevet onsdag kl. 11:31 #41 Skrevet onsdag kl. 11:31 Har kuttet kraftig ned på Pepsi Max-drikkingen siden november, og kommer forhåpentligvis til å fortsette med det videre inn i 2026 Det var egentlig ikke planlagt, men i forbindelse med at jeg prøver å redusere inntaket av ultraprosessert mat, så ble lysten på Pepsi Max mye mindre. Det var en interessant oppdagelse som er bra både for kroppen og økonomien.
Million Skrevet onsdag kl. 11:37 #42 Skrevet onsdag kl. 11:37 (endret) Shoppe mindre på Zalando. Stoppet f.eks. meg selv senest tidligere i dag, da jeg hadde lagt 3-4 plagg i handlekurven og skulle til å betale... så bare stoppet jeg, tenkte "TRENGER jeg egentlig dette - og er ikke skapene dine fulle nok?" Det ble til at jeg slettet handlekurven og ikke handlet der. Skal prøve å holde meg til prinsippet å bare erstatte det som blir ødelagt, slitt eller fillete nå i 2026 når det kommer til klær og sengetøy. For ja, sengetøy er en last jeg har. Jeg elsker kvalitetssengetøy, nye farger og/eller mønstere. Har så mye nå at jeg har måttet fordele det rundt om på tre forskjellige plasser i leiligheten for å oppbevare det. Men nå er det stopp! Ikke mer. Kan hende jeg må kjøpe et par laken bare, for en del av de gamle Ikea-laknene våre er helt utslitte og slappe i strikken, et par har fått hull også og havnet derfor i søpla. Derfor har de siste laknene jeg har kjøpt vært Høie laken. De virker å være skikkelig flott kvalitet! Sparetiltak ellers da... tja, jeg ser det som et sparetiltak å betale inn ekstra på boliglånet når jeg kan. Mindre renter jeg må punge ut med da, jo mindre lånet blir. Jeg ser frem til å bli gjeldfri en vakker dag. Endret onsdag kl. 11:41 av Million stavefeil rettet 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå