Nightrose Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Noen som vet hvor jeg får tak i? Finner ikke på nettsidene til panduro (tenkte det kanskje varnoe der siden jeg bor i Trondheim)
Marililja Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 (endret) Tror kanskje panduro har fimoleire, og ikke cernit. Ellers har bokhandlere stort sett cernit (eller fimoleire...). Og andre hobbybutikker. Stikk innom noen å se. Av nettbutikker kan du jo sjekke ut kreativ hobby og kanskje sgs eller sløyddetaljer. Endret 4. april 2006 av Marililja
Nightrose Skrevet 4. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2006 Jaja. Men cernit og FIMO går vel for det samme vel? Noen som vet ca hvor mye fimo jeg trenger for å lage hode på et troll da?
Marililja Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 Hvor mye du trenger kommer jo an på størrelsen på trollet. Jeg har kjøpt pakker på 56 gr (tror jeg det er), og de holder i massevis til småhobby! De er jo ganske "drøy" i bruk. Synes forøvrig at fimo er bedre enn cernit jeg! Mykere, og lettere å jobbe med.
Gjest Lea Skrevet 4. april 2006 #5 Skrevet 4. april 2006 Panduro har store pakker med hudfarget cernit (eler hadde i alle fall). Når du skal lage litt store hoder, så lønner det seg å bruke en vattkule som innmat og legge cerniten utenpå denne, slik at det bare blir et "skall" av leire utenpå.
Plonk Skrevet 5. april 2006 #6 Skrevet 5. april 2006 Panduro har masse cernit i alle farger, både samlepakker og enkle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå