AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:30 #1 Skrevet fredag kl. 21:30 Vi avtalte veldig raskt å møtes. Date var hyggelig. Han skrev sms etter date at han håper vi sees snart igjen. Jeg liker å ha kontakt, men dette er en rar situasjon. Hvordan startet det hos dere? Er ikke vant til sms heller 😅 Anonymkode: 499d6...4c2
Mardina Skrevet lørdag kl. 08:33 #2 Skrevet lørdag kl. 08:33 (endret) AnonymBruker skrev (På 9.1.2026 den 22.30): Vi avtalte veldig raskt å møtes. Date var hyggelig. Han skrev sms etter date at han håper vi sees snart igjen. Jeg liker å ha kontakt, men dette er en rar situasjon. Hvordan startet det hos dere? Er ikke vant til sms heller 😅 Anonymkode: 499d6...4c2 Hva er rart med situasjonen? Det er da helt normalt å takke for en hyggelig date. En mann som vil møtes flere ganger, viser det også tydelig. Selv hadde jeg mye kontakt både før og etter første date med han som nå er kjæresten min. Det var vel mer meg som holdt litt igjen og tullet litt med at han sikkert ikke ville møte meg flere ganger 😄 Så feil kunne jeg ta 😄 Date nr. 2 hadde vi bare en ukes tid etterpå. Da hadde vi også sex for første gang. Jeg møtte han i mars i fjor og i begynnelsen av september ble vi offisielt sammen. Endret i går, 03:41 av Mardina
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:09 #3 Skrevet lørdag kl. 18:09 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vi avtalte veldig raskt å møtes. Date var hyggelig. Han skrev sms etter date at han håper vi sees snart igjen. Jeg liker å ha kontakt, men dette er en rar situasjon. Hvordan startet det hos dere? Er ikke vant til sms heller 😅 Anonymkode: 499d6...4c2 Det gjorde min date også, vi har nå vært kjærester i 2 år. Helt normalt, og ikke minst hyggelig og man slipper å sitte og lure på om han er interessert eller ikke. Tommel opp fra meg. Anonymkode: d91d3...616 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:12 #4 Skrevet lørdag kl. 18:12 Jeg forstår ikke helt, hva er rart? 😅 Om han tok initiativ til første møtet, og han nå skriver at han håper dere snart sees igjen, så virker det som at han kanskje ønsker å vurdere interessen fra deg, ved å la deg ta initiativ til neste date. Anonymkode: dc321...3d5 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:14 #5 Skrevet lørdag kl. 18:14 Hva er rart? Du må nesten skrive ut problemstillingen for at vi ska kunne svare og bistå. Anonymkode: d5549...4a1
Rødvinsfilosofen Skrevet lørdag kl. 18:26 #6 Skrevet lørdag kl. 18:26 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vi avtalte veldig raskt å møtes. Date var hyggelig. Han skrev sms etter date at han håper vi sees snart igjen. Jeg liker å ha kontakt, men dette er en rar situasjon. Hvordan startet det hos dere? Er ikke vant til sms heller 😅 Anonymkode: 499d6...4c2 SMS, eller «tekstmeldinger», er kommunikasjonsformen vi dinosaurer pleier å foretrekke. 🦖 Det kan minne litt om chat på Snapchat, bare at meldingene ikke forsvinner etterpå. 🤭 Du kan jo driste deg til å f.eks sende ham en SMS og ønske ham en god lørdag. 😃 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:53 #7 Skrevet i går, 06:53 Rødvinsfilosofen skrev (12 timer siden): SMS, eller «tekstmeldinger», er kommunikasjonsformen vi dinosaurer pleier å foretrekke. 🦖 Det kan minne litt om chat på Snapchat, bare at meldingene ikke forsvinner etterpå. 🤭 Du kan jo driste deg til å f.eks sende ham en SMS og ønske ham en god lørdag. 😃 Han har allerede ønsket meg god helg på en torsdag 😂 Jeg svarte selvfølgelig samme tilbake med ønske at vi treffes igjen. ts Anonymkode: 499d6...4c2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:04 #8 Skrevet i går, 08:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har allerede ønsket meg god helg på en torsdag 😂 Jeg svarte selvfølgelig samme tilbake med ønske at vi treffes igjen. ts Anonymkode: 499d6...4c2 Du får ta initiativ til å møtes da, ikke bare svare det samme tilbake. Anonymkode: dc321...3d5
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden Hva er det som er rart? Så ingenting annet enn vanlig hyggelig normal atferd. Men jeg synes det er rart at du finner dette rart. Anonymkode: a6383...f1b
Lorian Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Noen liker å leke katt og mus, men selv foretrekker jeg den direkte måten. Syntes ikke det er noe unormalt med å takke for en date og skrive at man ønsker å treffes igjen med en gang. Det gjør daten trygg på deg og hva du ønsker.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Hva er rart? Jeg har hatt daglig kontakt med mine dater. Anonymkode: 4f21c...8f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå