AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:35 #1 Skrevet fredag kl. 20:35 Noen som er med på arrangementet "Hele Norge ber 2026"? Forstår det slik at dette er en aksjon der man skal forsøke at det finnes sted bønn i Norge, uavbrutt gjennom hele 2026, dag og natt. Det er i så fall en veldig fin tanke. Noen som vil dele erfaringene sine? Kan man melde seg som feks privatperson? Anonymkode: 80029...c75 1 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:42 #2 Skrevet fredag kl. 21:42 Jøss, så flott. Er det en tid som verden trenger bønn, så er det nå. Jeg forstod lite ut av den nettsiden egentlig, men virker som om det er menighetene som avløser hverandre i å be. Lurer på hva det nettmøtet går ut på. Anonymkode: b427c...03b 1 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:54 #3 Skrevet fredag kl. 21:54 Nydelig. Bønn er meditasjon og gjennom den er vi koblet på kilden<3 Jeg har ingen menighet mer, men vil gjerne være med om mulig. Anonymkode: 644e8...494 3 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:44 #4 Skrevet fredag kl. 22:44 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jøss, så flott. Er det en tid som verden trenger bønn, så er det nå. Jeg forstod lite ut av den nettsiden egentlig, men virker som om det er menighetene som avløser hverandre i å be. Lurer på hva det nettmøtet går ut på. Anonymkode: b427c...03b Jeg forstod også lite av nettsida, den var ikke så godt bygget opp kanskje. Men fant iallefall ut der at den lenker videre til en fb-side der man kan være med å be direkte 24/7. Anonymkode: 80029...c75 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Det står masse masse vers i hele bibelen at vi kristne ikke skal argumentere eller svare tilbake til dem som snakker stygt om gud og oss ignorer dem Gud tar seg av dem ❤️ Anonymkode: 5d542...189 1 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg forstod også lite av nettsida, den var ikke så godt bygget opp kanskje. Men fant iallefall ut der at den lenker videre til en fb-side der man kan være med å be direkte 24/7. Anonymkode: 80029...c75 Den linken fant jeg ikke, kan du screenshotte så jeg ser hvor den er? Anonymkode: b427c...03b
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Den linken fant jeg ikke, kan du screenshotte så jeg ser hvor den er? Anonymkode: b427c...03b Ja, det var litt dårlig forklart av meg. Men under det kartet, ganske langt oppe på siden så finner du denne som tar deg videre til en Facebook-side: Anonymkode: 80029...c75
Matas Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden Tråden er ryddet for latterliggjøring og avsporinger. Matas, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå