Eyr Skrevet 14. februar #21 Skrevet 14. februar Babyface skrev (2 timer siden): Det er låt-/sjangervalget hennes som skiller seg ut, ikke egentlig stemmen. Det blir rett og slett for sært i denne konteksten. Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun melder seg på i et såpass kommersielt konsept som The Voice, hva er det hun egentlig ønsker å oppnå? Hun har jo funnet sin "sære" nisje. Jeg ser ikke for meg at mentorene har så mye å tilføre her, hvis det er akkurat denne type sang hun vil holde på med. Man ser jo ikke mentorene coache f eks joik heller. Hadde jo vært gøy å hørt henne i andre sjangre da. Det vet hun jo at hun må igjennom når man melder seg på. Jeg synes det hadde vært gøy å sett hva en mentor ville gjort med noe så spesielt.
Etterforskeren Skrevet 14. februar #22 Skrevet 14. februar Babyface skrev (2 timer siden): Det er låt-/sjangervalget hennes som skiller seg ut, ikke egentlig stemmen. Det blir rett og slett for sært i denne konteksten. Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun melder seg på i et såpass kommersielt konsept som The Voice, hva er det hun egentlig ønsker å oppnå? Hun har jo funnet sin "sære" nisje. Jeg ser ikke for meg at mentorene har så mye å tilføre her, hvis det er akkurat denne type sang hun vil holde på med. Man ser jo ikke mentorene coache f eks joik heller. Da kan man jo si det samme med de som velger låter fra Wardruna og Gåte også, for det ligger i samme gate. Senest i fjor ble en Wardruna låt valgt. Men jeg er enig i det Espen sa. Vanskelig hvis hun kun ønsker å synge i den sjangeren. Her er orginalen fra sangen Sol sang: Joik har vært med i The Voice. Hun kom videre, og sang på samisk både på blind audition og i duell. Jeg fant ikke duellen på Youtube, men den het «Hand In My Pocket» med Annbjørg Hætta og Oda Rose (Ligger på Spotify). Her er blind audition: https://www.tv2.no/video/underholdning/annbjorg-haetta-pa-blind-audition-i-the-voice/20209087
mammalie Skrevet 20. februar #23 Skrevet 20. februar Ok, jeg har syntes det har vært litt kjedelig sesong til nå, foruten om noen diamanter her og der, men i kveld var det bra!
Soleil70 Skrevet 27. februar #24 Skrevet 27. februar Han fastlegen som ikke gikk videre så skikkelig fornærma ut, litt for stort ego kanskje? 🤔 1
Sleeve Skrevet 28. februar #25 Skrevet 28. februar Soleil70 skrev (15 timer siden): Han fastlegen som ikke gikk videre så skikkelig fornærma ut, litt for stort ego kanskje? 🤔 Om han var fornærmet eller ei. Mange som har gått videre som ikke var bedre enn han. Jeg syntes ikke han var noe vinnermatriale, men lurer litt på hvordan de dommerene tenker innimellom. 3
LibertyNoCap Skrevet 28. februar #26 Skrevet 28. februar Babyface skrev (På 14.2.2026 den 11.34): Det er låt-/sjangervalget hennes som skiller seg ut, ikke egentlig stemmen. Det blir rett og slett for sært i denne konteksten. Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun melder seg på i et såpass kommersielt konsept som The Voice, hva er det hun egentlig ønsker å oppnå? Hun har jo funnet sin "sære" nisje. Jeg ser ikke for meg at mentorene har så mye å tilføre her, hvis det er akkurat denne type sang hun vil holde på med. Man ser jo ikke mentorene coache f eks joik heller. Det er nok mange som bare er med for muligheten, og for å promotere seg selv. Det er også deltakere som blir castet bare for å spe på programmet. De er der ikke for å vinne hele greia. Det har jo også alltid vært en greie for talentprogrammer, at man aldri må vinne. For da vinner man en kontrakt som basicly vil si at du har solgt deg til plateselskapet i en gitt periode. Mens de som "taper" står mere fritt til å ta de jobbene/tilbudene som kommer. 2
Fenomen Skrevet 28. februar #27 Skrevet 28. februar Jeg synes det var mange flere med særpreg og som var bra forrige sesong
enkefru Skrevet 6. mars Forfatter #28 Skrevet 6. mars Bra første duettpar, 2 unge damer… så to menn - de var en fryd å høre på, veldig gøy! 👏 1
Titori Skrevet 11. mars #29 Skrevet 11. mars Sleeve skrev (På 28.2.2026 den 11.30): Om han var fornærmet eller ei. Mange som har gått videre som ikke var bedre enn han. Jeg syntes ikke han var noe vinnermatriale, men lurer litt på hvordan de dommerene tenker innimellom. Jeg synes ikke det er noe rart. Musikk og sang er subjektivt, det er ikke det samme som treffer alle. Av og til er det bare noe man liker som man ikke nødvendigvis kan forklare. Og noen ganger treffer det ikke helt, selv om de objektivt og teknisk sett er like gode til å synge. I tillegg vet vi ikke den originale rekkefølgen, og det kan være en ulempe å komme mot slutten når lagene er nesten fulle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå