Eyr Skrevet lørdag kl. 12:55 #21 Skrevet lørdag kl. 12:55 Babyface skrev (2 timer siden): Det er låt-/sjangervalget hennes som skiller seg ut, ikke egentlig stemmen. Det blir rett og slett for sært i denne konteksten. Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun melder seg på i et såpass kommersielt konsept som The Voice, hva er det hun egentlig ønsker å oppnå? Hun har jo funnet sin "sære" nisje. Jeg ser ikke for meg at mentorene har så mye å tilføre her, hvis det er akkurat denne type sang hun vil holde på med. Man ser jo ikke mentorene coache f eks joik heller. Hadde jo vært gøy å hørt henne i andre sjangre da. Det vet hun jo at hun må igjennom når man melder seg på. Jeg synes det hadde vært gøy å sett hva en mentor ville gjort med noe så spesielt.
Etterforskeren Skrevet lørdag kl. 13:50 #22 Skrevet lørdag kl. 13:50 Babyface skrev (2 timer siden): Det er låt-/sjangervalget hennes som skiller seg ut, ikke egentlig stemmen. Det blir rett og slett for sært i denne konteksten. Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun melder seg på i et såpass kommersielt konsept som The Voice, hva er det hun egentlig ønsker å oppnå? Hun har jo funnet sin "sære" nisje. Jeg ser ikke for meg at mentorene har så mye å tilføre her, hvis det er akkurat denne type sang hun vil holde på med. Man ser jo ikke mentorene coache f eks joik heller. Da kan man jo si det samme med de som velger låter fra Wardruna og Gåte også, for det ligger i samme gate. Senest i fjor ble en Wardruna låt valgt. Men jeg er enig i det Espen sa. Vanskelig hvis hun kun ønsker å synge i den sjangeren. Her er orginalen fra sangen Sol sang: Joik har vært med i The Voice. Hun kom videre, og sang på samisk både på blind audition og i duell. Jeg fant ikke duellen på Youtube, men den het «Hand In My Pocket» med Annbjørg Hætta og Oda Rose (Ligger på Spotify). Her er blind audition: https://www.tv2.no/video/underholdning/annbjorg-haetta-pa-blind-audition-i-the-voice/20209087
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå