enkefru Skrevet 9. januar #1 Skrevet 9. januar FOR en fantastisk start av …. Maia Milano (?) jenta fra Lier…. Gåsehud og tårer her 👏👏👏 1
jukkapalme Skrevet 9. januar #2 Skrevet 9. januar (endret) Å faen, har glemt hele greia. Skal se det på tv2 play nå. Takk for påminnelsen! 😊 Endret 9. januar av jukkapalme 1
jukkapalme Skrevet 9. januar #3 Skrevet 9. januar enkefru skrev (35 minutter siden): FOR en fantastisk start av …. Maia Milano (?) jenta fra Lier…. Gåsehud og tårer her 👏👏👏 Her også! Så utrolig vakkert! 👏👏👏 1
mammalie Skrevet 9. januar #4 Skrevet 9. januar Virker som det blir en veldig bra sesong! Fikk hakeslepp bare av reklamen som gikk i jula, jeg. Hun ene som sang på den var jo helt sinnsyk! Men veldig fine stemmer i kveld. Gleder meg til å se mer. 1
Ninaen Skrevet 9. januar #5 Skrevet 9. januar mammalie skrev (24 minutter siden): Virker som det blir en veldig bra sesong! Fikk hakeslepp bare av reklamen som gikk i jula, jeg. Hun ene som sang på den var jo helt sinnsyk! Men veldig fine stemmer i kveld. Gleder meg til å se mer. Liker årets dommerpanel også! Bra sammensetning. Og helt vill start det her! De 2 de ikke snudde seg på var for «flinke», dvs det var liksom bare «flink sang». Transportetappe var godt beskrevet. Helt greit at de ikke gikk videre, selv om de selvsagt kan synge. han meganervøse bergenseren (?) som storesøster Sigrid hadde meldt på, altså…for en fyr. Han var jo helt utslitt etterpå, stakkars. 😅Og ble oppriktig glad da han valgte Ingebjørg, tror det er en god match! 4
Shias Skrevet 12. januar #6 Skrevet 12. januar Hun Maia Milano, What? For ett talent. Syns hun gjorde det bedre en orginalen. Får ofte gåsehud når jeg hører nye artister, men det er sjelden vare at noe er så vakkert at jeg begynner å gråte. Var tårer å gåsehud gjennom hele sangen. Virker som nivået er skyhøyt i år. 1
mammalie Skrevet 18. januar #7 Skrevet 18. januar Noen som så fredagens program? Var ikke min favorittrunde, egentlig. Litt kjedelige stemmer og sangvalg. 2
mammamia1 Skrevet 18. januar #8 Skrevet 18. januar mammalie skrev (7 timer siden): Noen som så fredagens program? Var ikke min favorittrunde, egentlig. Litt kjedelige stemmer og sangvalg. Jeg så det og er helt enig, stort sett kjedelig og ensformig!
enkefru Skrevet 23. januar Forfatter #9 Skrevet 23. januar Nå trillet tårene her igjen…. Av Lina og sangen hun sang 🥲😅 2
Ninaen Skrevet 23. januar #10 Skrevet 23. januar enkefru skrev (52 minutter siden): Nå trillet tårene her igjen…. Av Lina og sangen hun sang 🥲😅 Måtte sjekke sangen nå, etter at Jarle spurte om det var Anita Hegerland sin. Hegerland var bare 8 år da hun ga den ut som singel 😳
FruRosa Skrevet 23. januar #11 Skrevet 23. januar Han siste i dag, Magnus, har han vært med på Love Island?
mammalie Skrevet 24. januar #12 Skrevet 24. januar (endret) André!! Han er min absolutte favoritt så langt! Jøssenavn som den mannen kan synge!😍 Men jeg tror han valgte feil mentor. Jarle er jo besatt av unge popstemmer, og har en tendens til å ville sende hjem de eldre, mer etablerte artistene med mektige stemmer. Endret 24. januar av mammalie 1
Grüner Skrevet 24. januar #13 Skrevet 24. januar FruRosa skrev (På 23.1.2026 den 22.38): Han siste i dag, Magnus, har han vært med på Love Island? Ja
nestenubrukelig Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden Jeg synes det var godt å få inn nye kvinneliigee dommere. Disse to nye er ikke opptatt av å fremheve seg selv. Det er befriende
Beneath the Moon Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Tror nok Sol ble for alternativ, men kult var det og hun hadde en rå stemme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå