enkefru Skrevet fredag kl. 19:07 #1 Skrevet fredag kl. 19:07 FOR en fantastisk start av …. Maia Milano (?) jenta fra Lier…. Gåsehud og tårer her 👏👏👏 1
jukkapalme Skrevet fredag kl. 19:33 #2 Skrevet fredag kl. 19:33 (endret) Å faen, har glemt hele greia. Skal se det på tv2 play nå. Takk for påminnelsen! 😊 Endret fredag kl. 19:34 av jukkapalme 1
jukkapalme Skrevet fredag kl. 19:43 #3 Skrevet fredag kl. 19:43 enkefru skrev (35 minutter siden): FOR en fantastisk start av …. Maia Milano (?) jenta fra Lier…. Gåsehud og tårer her 👏👏👏 Her også! Så utrolig vakkert! 👏👏👏 1
mammalie Skrevet fredag kl. 22:11 #4 Skrevet fredag kl. 22:11 Virker som det blir en veldig bra sesong! Fikk hakeslepp bare av reklamen som gikk i jula, jeg. Hun ene som sang på den var jo helt sinnsyk! Men veldig fine stemmer i kveld. Gleder meg til å se mer. 1
Ninaen Skrevet fredag kl. 22:38 #5 Skrevet fredag kl. 22:38 mammalie skrev (24 minutter siden): Virker som det blir en veldig bra sesong! Fikk hakeslepp bare av reklamen som gikk i jula, jeg. Hun ene som sang på den var jo helt sinnsyk! Men veldig fine stemmer i kveld. Gleder meg til å se mer. Liker årets dommerpanel også! Bra sammensetning. Og helt vill start det her! De 2 de ikke snudde seg på var for «flinke», dvs det var liksom bare «flink sang». Transportetappe var godt beskrevet. Helt greit at de ikke gikk videre, selv om de selvsagt kan synge. han meganervøse bergenseren (?) som storesøster Sigrid hadde meldt på, altså…for en fyr. Han var jo helt utslitt etterpå, stakkars. 😅Og ble oppriktig glad da han valgte Ingebjørg, tror det er en god match! 3
Shias Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Hun Maia Milano, What? For ett talent. Syns hun gjorde det bedre en orginalen. Får ofte gåsehud når jeg hører nye artister, men det er sjelden vare at noe er så vakkert at jeg begynner å gråte. Var tårer å gåsehud gjennom hele sangen. Virker som nivået er skyhøyt i år. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå