Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

FOR en fantastisk start av …. Maia Milano (?) jenta fra Lier…. Gåsehud og tårer her 👏👏👏

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å faen, har glemt hele greia. Skal se det på tv2 play nå. Takk for påminnelsen! 😊

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Skrevet
enkefru skrev (35 minutter siden):

FOR en fantastisk start av …. Maia Milano (?) jenta fra Lier…. Gåsehud og tårer her 👏👏👏

Her også! Så utrolig vakkert! 👏👏👏

• Hjerte 1
Skrevet

Virker som det blir en veldig bra sesong! Fikk hakeslepp bare av reklamen som gikk i jula, jeg. Hun ene som sang på den var jo helt sinnsyk!

Men veldig fine stemmer i kveld. Gleder meg til å se mer.

• Liker 1
Skrevet
mammalie skrev (24 minutter siden):

Virker som det blir en veldig bra sesong! Fikk hakeslepp bare av reklamen som gikk i jula, jeg. Hun ene som sang på den var jo helt sinnsyk!

Men veldig fine stemmer i kveld. Gleder meg til å se mer.

Liker årets dommerpanel også! Bra sammensetning. Og helt vill start det her! De 2 de ikke snudde seg på var for «flinke», dvs det var liksom bare «flink sang». Transportetappe var godt beskrevet. Helt greit at de ikke gikk videre, selv om de selvsagt kan synge.

han meganervøse bergenseren (?) som storesøster Sigrid hadde meldt på, altså…for en fyr. Han var jo helt utslitt etterpå, stakkars. 😅Og ble oppriktig glad da han valgte Ingebjørg, tror det er en god match! 

• Liker 3
Skrevet

Hun Maia Milano, What? For ett talent. Syns hun gjorde det bedre en orginalen. Får ofte gåsehud når jeg hører nye artister, men det er sjelden vare at noe er så vakkert at jeg begynner å gråte. Var tårer å gåsehud gjennom hele sangen. 

Virker som nivået er skyhøyt i år. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...