AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:27 #1 Skrevet fredag kl. 16:27 Skal starte opp første forsøk med ivf neste måned og lurer på om det er realistisk å planlegge å reise med fly midt i forsøket, sannsynligvis noen dager før egguttak, si dag 8 eller 11. Jeg er vel kanskje litt paranoid, men går det greit å fly til en annen norsk by på helgetur? Det kræsjer jo ikke med noen mulige timer, men kan hende det finnes andre grunner til at det må unngås? Anonymkode: a662d...de4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:45 #2 Skrevet fredag kl. 16:45 Vi måtte fly for å i det hele tatt komme oss til sykehuset der vi fikk utført IVF, så bør vel ikke være noe problem. Hadde vært mer bekymret for andre faktorer, som at man ikke responderer som forventet på behandlingen (at den enten virker for bra eller for dårlig), og at planen dermed forskyves med endring i dato for ultralyd, eller at et fly blir kansellert og man ikke kommer seg tilbake til egguttaket. Anonymkode: 502ef...cd3 1 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:54 #3 Skrevet fredag kl. 18:54 Jeg ville unngått å planlegge reiser midt under forsøket. Ikke fordi det er noe farlig med det, men fordi du ikke kan vite hvordan du responderer på stimuleringen og hvor lenge du må gå på hormonsprøyter. Ei heller er det noen garanti for at mensen kommer til det tidspunktet man har sett for seg. Om du kan leve med en avbestilt reise er det for så vidt ikke noe problem Anonymkode: d47b7...a3b
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:07 #4 Skrevet fredag kl. 21:07 Ja det går helt fint. Anonymkode: 376c9...f0d
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:59 #5 Skrevet fredag kl. 21:59 Jeg var nok på flu 4-6 ganger under hvert forsøk. Hvorfor har det noe å si,tenker du? Anonymkode: aca27...33d
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:56 #6 Skrevet lørdag kl. 07:56 Takk for svar! Da tar jeg sjansen på å kjøpe billetter til barnedåp siden det høres ut for at det mest sannsynlig går greit. -TS Anonymkode: a662d...de4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå